sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Ite kerjäsin

Ex-ex duunikamuilla oli eilen työpaikallaan sauna/grillausbileet ja arvatkaa kuka kutsuttiin mukaan. Jep, mut!

Latekin oli siellä.. ja ennen mun tuloa oli puhunut että ottaa yhen ja lähtee ajoissa himaan. Ja kuinkas sitten kävikään? Lähettiin kimpassa baariin, me otettiin Laten kans siellä yhet ja tultiin mun luo.
Mein piti siveellisesti kattoo vaan jotain leffaa ja pitää toisiamme kädestä kiinni mut alta aikayksikön me oltiin ihan ilman kuteita mun sängyssä. Hupsista saatana.
Sen kaikkein kauneimman (muahahahaa) jälkeen makoiltiin sohvalla, iho ihoa vasten ja höpöteltiin hassuja pari tuntia.
Se ois voinu olla vielä toiset pari tuntia mun luona mutta mä pakotin sen lähtemään. Ai miks? No siks koska mun oli helpompi sanoa että lähde, kuin kuulla sen suusta että hänen pitää lähteä.
Sen sylissä oli taas niin upeeta olla. Sen iho tuoksui sauna ja aurinko, sen parransänki kutitti mun ihoa, sen käsivarsien halauksessa oli niin turvallinen ja oikee olo.

Vittu että tää on perseestä ja oon ruoskinut itteäni koko aamun. Vitun vitun vittu. Liha on heikko. Mut iteppä kerjäsin draamaa. Nyt sitä sain.
Jollain tavalla mua kaduttaa eilinen. Tai ehkä se että jos ois ollut nätisti muiden seurassa enkä ois päässyt iholle, niin nyt ois helpompi olla. Nyt koko kroppaan sattuu ikävästä.

Puhuttiin eilen siitä, että miten tää on tällein. Miks kumpikaan ei pysty päästää irti? Mut mä en uskaltanut kysyä sitä tärkeintä, et mikä sen pitää siellä kotona.. Ja mikä sen pistää palamaan uudestaan ja uudestaan mun luo. Seksi ei ole se syy, se on aina ollut vaan extraa.

Voi perkeleen perkele. Miks mä en pääse siitä irti???

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti