perjantai 2. maaliskuuta 2012

Kipuilua

Nokka meni yhtäkkiä tänä aamuna tukkoon ja nyt olo on aikas veltto. Kurjakin.
Ja mä olen myös muutenkin (luulo)sairas. Mulla on nivusessa sekä kaulassa turvonneet imusolmukkeet joten mulla saattaa olla imusolmukesyöpä tai kuppa ilman haavaumaa. Tai molemmat.
Ei voi tietää mutta sen tiedän että mä en missään tapauksessa saisi googletella imusolmukkeiden turpoamisesta mitään tietoja :D
Järki toki sanoo että flunssassa tulehdusarvot on nousussa ja siitä johtuen myös noi imusolmukkeet saattaa turvota. Mut järki-ihminenhän mä en koskaan ole ollut joten..
Jos ens viikon alussa on semmonen tunne että tää tauti on vakavampaa kuin peruslunssa niin menen lääkäriin..
Muuten mä vähintään huolestutan itteni toiseen hiippakuntaan.

Toissä on ollut mukavaa ja mua kosiskeltiin jo toiselle osastolle töihin (koska mä vaan oon niin v*tun hyvä). Sanoin silti kiitos mutta ei kiitos koska mä viihdyn nykysessä hommassani ihan pirun hyvin ja mulla on siinä vielä paljon opittavaa ja annettavaa :)

Late laittoi tänään meiliä mutta mä olen taas viilee ja vaalee enkä vastaa sille mitään ennen ens viikkoa. Hah. Siitäs sai :D

Huomenna pitäis olla taas terve koska ois yhet mieleiset jortsut tiedossa. Ja jos sitä sutinaakin löytyis. Dum di dum dum.

2 kommenttia: