torstai 22. maaliskuuta 2012

Bileeeeeeeeeeeeeeet

Sen verran haipakkaa on taas aika mennyt että en oo tännekkään kerennyt päivittelemään. No news is good news, right?

Töissä on ihanaa ja tää viikko on ollut todella kiireinen. Tänäänkin tein 10,5h duunia ja oon nyt ihan reporankana sohvalla.. Meillä on lauantaina koko konsernin palaveri ja illalla bileet joten niiden suunnittelussa ja siinä järkkäilyssä on mennyt tovi jos toinenkin.

Mä olen nyt selkeesti puuma-iässä :D Meillä on duunissa yks 23 vuotias heppunen joka tekee tikusta asiaa ja tulee mun pöydän ääreen notkumaan. Se viettää yllättävän paljon aikaa mun seurassa vaikka tarvetta ei olis. Ei siinä, hyvin tullaan juttuun ja pilkettä on molempien silmässä. Nyt vaan "pelottaa" tulevat bileet. Kevät + ilmaset juomat + tää outo "esileikki" - heh. Toivottavasti kuitenkin pysyn sen verran järjissäni ettei tarvii hävetä maanantaina :D

Et niinkun hyvin menee ja sillain. Nyt mä meen kehittelemään kaapeista jotain syötävää, kauhee nälkä!

2 kommenttia:

  1. :D Puumaiässä. Joomäniintiiän. Sama tilanne, paitsi että kyseessä oli muuttomies.... muuttopoika :D

    Toivottavasti maanantaisi tulee olemaan häpeämätön ;)

    VastaaPoista