sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Rentoilua

Nyt on kuulkaas ollut niiiiin kiltti viikonloppu takana ettei mitään rajaa. Ei sähellystä, ei morkkista, ei krapulaa. Eli mäkin osaan olla viksu aikuinen.

Joo. Eilisen aamupäivän siivoilin ja vaihdoin olohuoneeseen järjestyksen. Näin kevään korvilla mulla iskee aikamoinen sisustusinto ja sen päätin että uus olkkarin matto on hankittava ens viikolla palkkapäivän kunniaks. Selkä ei ihan tykännyt noiden kamojen raahailusta joten tänään jää sit sali väliin. Stana.

Iltapäivällä käytiin äitillä syömässä ja loppuilta menikin sit sohvanmutkassa. Tänään vietetään viime vuoden äitienpäivää koska ei muista siitä mitään.
Haetaan siis äiti mukaan ja viedään se syömään samaan paikkaan ja samalla porukalla kuin silloin ♥

Huomenna ois sitten excel-kurssi jossain hevonv*tun h*lvetissä mut enköhän mä mun surkeampaakin surkeimmalla suunnistustaidolla sinne löydä. Toivottavasti ainakin. Musta on mahtavaa että firma maksaa tän kurssin ja oli puhetta myös ruotsinkielen kurssista. Jei!

Mä juttelin siskon miehen kanssa eilen läskeistä ja niiden sulatuksesta (se on semmonen urheilijanuorukainen) ja tulin siihen tulokseen että mun täytyy kiristää tot ruokavaliota vielä hippusen ja pidentää lenkkejä. Joo, niin mä teen.

Onpas taas hyvin hypelty asiasta toiseen :D Ei oikeen yhden kahvikupillisen jälkeen toi ajatus luista joten.. Palataan murut.



ps. yks juttu vielä. Miten mä saisin linkitettyä johonkin "sanan sisään" tekstin sillai et sitä klikkaamalla tulis se tarvittava teksti vaikka uuteen ikkunaan? Osaisko joku ihana auttaa?

4 kommenttia:

  1. Tarkoitatko siis ihan sitä että haluat esim. vaikka tuota viimeistä "auttaa" -sanaa klikkaamalla sen johdattavan esmes mun blogiin? :D

    Jos tarkoitat jotain monimutkaisempaa niin en osaa auttaa mutta jos tarkoitit juurikin sitä niin kun oot siinä kirjoitustilassa:

    - maalaa auttaa -sana (maalata voi halutessaan toki useammankin sanan)

    - klikkaa siinä tekstikentän yläpuolella olevaa vihreetä pallukkaa, jolloin avautuu linkki-ikkuna

    - se taitaa tarjota automaattisesti jo alun eli http://... Joka tapauksessa siihen riville kirjoitat http://kaikkikunnossa.wordpress.com/ ja painat ok

    - huomaat että auttaa -sana muuttui violetiksi (tai en tiedä eri selaimista, mutta varmaan se kaikilla selaimilla muuttaa jollain lailla muotoaan) eli nyt siihen on linkattu mun blogi

    - sitten vaan julkaiset!

    Tarkoititkohan sä edes tätä :D Bloggerissa noi linkit ei kai ainakaan oletuksena aukea uuteen ikkunaan, vaan samaan. Tai sit mä en vaan osaa, mikä on toki aivan mahdollista ;)

    VastaaPoista
  2. Mä muuten muistan, kun Erkki aikoinaan (mitä, viisi vuotta sitten?!!) bloggailujen alkuaikoina kyseli ihan samaa. Ja nyt tuli niin ammattimainen vastaus, että voisi kuvitella, että olet alalla :)

    Hyvää alkuviikkoa Missille!

    VastaaPoista
  3. Just sitä! Kiitos Erkki. Mä testaan tota heti kun mulla on jotain mukajärkevää kirjotettavaa :D

    Ja MINÄ, todellakin toi tuli kun ammattilaiselta. Nyt se on siis vaan käyttäjässä vika jos toi ei toimi :D
    Ihanaa alkanutta viikkoa sullekkin :)

    VastaaPoista
  4. Heh heh... ihan vaan ehkä paria blogia ja korkeintaan vaan muutaman postauksen oon tän 5 vuoden aikana kirjoitellu :D

    VastaaPoista