torstai 8. maaliskuuta 2012

?

Viikonloppuna oli erittäin hauskaa työkavereiden kanssa jortsuilla. Sunnuntaina oli vähän tukka kipee eikä varmasti tossa porukassa viimestä kertaa :D

Jostain syystä tänään oon ollut ihan maassa. Ahistaa, itkettää ja vituttaa.
Tajusin justiinsa että tässä lähiystäväporukassa mä olen nykyään ainut sinkku. Jipvitunjee.
Jii alkoi seurustelemaan uudestaan eksänsä kanssa ja vaikka Koo eroaakin miehestään (tästä lisää toiste - mun murheet eka) niin sillä on kuitenkin se salarakkaansa.

Mulla ei ole ketään. Tänään ahdistaa tää yksinolo niin että sattuu :(
Ryven itsesäälissä. Piehtaroin jopa. Mä haluan halauksen, kunnon pitkän rutistuksen. Pusun otsalle ja sanat "mä tykkään susta".

Mä olen jumalauta ollut semmoset 3,5vuotta sinkku. Jos ei oltais K:n kanssa erottu niin me oltais pian oltu 7vuotta yhdessä. Mihin vittuun tää aika on mennyt? Mitä helvettiä mä olen saanut aikaseks? Samaa paskaa päivästä toiseen? Ei edes ole mutta silti. Tää on paska päivä.

Mitä tulee Lateen niin tää pelleily on jatkunu jo lähes kolme vuotta.
Tänään, jälleen kerran, jouduin sanomaan Latelle että jättää mut rauhaan. Antais mun olla eikä pitäis yhteyttä. Kiroon itteeni et joka kerta kun siitä kuuluu niin mä vastaan. Mä olen heikko. Mut toivon että nyt se ihan oikeesti antais mun jo olla. Tai että jos se vielä jotain laittaa niin mä pystyn olee vahva ja olla vastaamatta.
Antais mun jo olla. Unohtaa. Mä en saa siltä mitään, en mitään henkilökohtasta. Ainut mistä se avautuu on työasiat. Ei mua ne kiinnosta. Miks ei se jätä mua rauhaan? Painukoot helvettiin koko jätkä.

Mä meen kohta nukkumaan niin huomenna on paremmin. Onhan?

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti tänään oli jo paremmin... ♥

    VastaaPoista
  2. No olihan se! Oli niin hauskaa duunissa että meinasin monesti pissiä housuuni kun nauratti niin paljon. Unohtui totaalisesti toi torstain vitutus.
    On se kumma kun joskus tuntuu että missään ei oo mitään järkeä ja sitä vaan synkistelee. Seuraavana päivänä tilanne on ihan toinen.
    Toivottavasti noita kurjia päiviä ei tarttis kovin usein kärsiä :)

    VastaaPoista