sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Kevättä rinnoissa

Lähettiin Siskon kanssa sukuloimaan savonmualle lauantaina. Serkun lapselle oli järkätty yllätysbileet sen 30v synttäreiden kunniaks.
Automatka meni sangen rattoisasti kuunnelen hyvää musiikkia ja laulaen korkeelta ja kovaa - onneks toi musiikkimaku käy yksiin siskon kanssa.

Paikan päällä oli sitten sekä sukulaisia että juhlakalun frendejä. Herkkuja oli liikaa ja booli oli sopivan vahvaa. Laulettiin karaokea ja naurettiin paljon. Väki väheni ja päätettiinkin sit puolen yön maissa sukulaisten kesken lähtee baariin.
Ei muuta kun mittari alle ja menoks.
Juhlakalun veli oli järkänny baariin taikurin vetonaulaks. Ihan huippua! Se jätkä ei ollut (googletin) ees mikään pikkutekijä ja jäikin meidän seuraan loppuillaks. Taikurin kaveri liittyi myös seuraan ja hupsista, taas mentiin..
Tyyppi on 10 vuotta mua nuorempi ja jostain syystä me sit sen kans hengattiinkin tiiviisti loppuilta yhdessä. Tanssittiin, juotiin ja naurettiin. Ja pussailtiin :D Voi vittu 10 vuotta nuorempi!!! Sehän oli ihan pentu vielä mut voi luoja kun teki taas hyvää egolle :D
Eikä siinä vielä kaikki - sukulaiset kerto tänään että se taikuri oli ihan myrtynyt koska mä hengasin sen frendin kanssa. Se kuulemma ihastu minuun. Heh, meitsillä oli kysyntää :D

Niin ois tehny mieli lähtee sen jätkän kämpille mut joku järjenhiven oli vielä senkin olutmäärän jälkeen aivoissa koska suuntasin sukulaisten kanssa kiltisti neljän jälkeen kämpille. Syötiin yöllä vielä voileipäkakkuja ja käkätettiin illalle.
Ihan mahtavaa!

Neljän tunnin unien jälkeen olin yllättävän pirtee ja aamu alkoikin leppeillä löylyillä :)
Hengailtiin sukulaisilla sinne yhteen asti ja sit lähettiin kotimatkalle. Käytiin iskän ja vaimonsa luona matkan varrella kahvilla ja kuuden jälkeen olinkin jo kissojen luona kotona ♥

Niin huippu reissu takana että vieläkin hymyilyttää. Mulla on ihan maailman parhaat sukulaiset ja perhe. Ei voi kyllä muuta sanoa *ja tähän monta sataa sydäntä*
Piruuttani kaivoin sen eilisen hepun fb:stä (vittu moon stalkkeri) ja pistin kiitosviestin pusuista ja illan piristyksetä :D
Vähän vaan vituttaa kun ei frendien- viestit menee sinne muut kansioon ja niistä ei tuu mitään ilmotusta.. Saas nähä koska se näkee mun viestin ja vastaako se ylipäätään mitään :D Oon taas kuulkaas jännän äärellä tässä!

Ei perkele.. Mä lähen kohta petiin muistelemaan tota nuorukaista ja eilistä iltaa :D
Toivottavasti teilläkin rakkaat lukijani, oli ihana viikonloppu!

2 kommenttia:

  1. Oijoi, nuoret miehet on ihania ja todellakin ne buustaa egoa ;D! Hyvä tyttö :D!!

    VastaaPoista
  2. No älä! Mä oon edelleen ihan fiiliksissä ja hymyilyttää koko ajan - pikku pussailun takia! Mut on näköjään aika helppo tehdä todella iloseks :D

    VastaaPoista