keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Paniikki

Se on pari päivää ollut ihan outo. Ei oo tullut ihania söpöstely viestejä, eikä se vastaa samantien viestiin kuten ennen. Se on etäinen.
Se ei varmaan tykkää musta enää:(

No joo joo. Get a grip. Se on 39 asteen kuumeessa ja tuskin mä oon ekana mielessä. Tuskin mikään on mielessä, muu kun paraneminen.
Ja eilen se halus että menen sinne kun kaipas hellyyttä ja hoivaa. Meninhän mä iltateelle, halailemaan ja ihan pikkiriikkisen pussailemaan - sillai hellästi, ja tulin yöks kotiin omasta tahdostani et toinen sais nukkua rauhassa. Keijo välillä paleli ja välillä hikoili kun pien sika. Parka :(

Miks sitten aina kun on päivän tai oikeestaan yhden illan tauko tapaamisesta, nää synkät ajatukset valtaa mielen? Miks ihmeessä sitä aina odottaa pahinta vaikka se on ihan typerää?
Mä uskon että se on ihminen joka oikeesti kertoo kun ei halua enää nähdä, ei semmonen joka vaan hiljaa hiipii pois mun elämästä. Silti mä oon ihan varma (typerätyperätyperä) että se on löytänyt jonkun muun ja treffailee sitä ja ostelee lahjoja ja käyttää ulkona syömässä. Hah, missä välissä muka kun ollaan nähty lähestulkoon joka ilta tässä kolmen viikon aikana.

Puhukaa mulle järkeä ja sanokaa et mun mietteet ja panikoinnit on ihan typeriä!



Äääää. Sei oo kahteen tuntiin vastannut mun viestiin. Sei rrrrakasta mua enäään. Nyyyyh.


Edit. Klo 21.31 sen ex (reilun vuoden takaa) oli käynyt sille kaupassa kun oli (jostain, mistä?) saanut kuulla et se on kipee. Jahans. Mä tarjouduin eilen käydä sille kaupas mut sanos ettei tarvii.
Mä vähän ensin hyperventiloin, itkin ja soitin Koolle. Tultiin siihen tulokseen että se mitään tarkota. Ei sen ois tarvinnut mulle exästään mitään mainita jos ois jotain salattavaa. Mut ahistaa saatana.
Kyllä se jotain muutakin kirjotti, en vaan muista mitä. Jotain siitä että toivottavasti tervehtyy viikonloppuun menessä et vois taas nähdä mua. Just, mut exä kelpas seuraneidiks vaik on kipee. Homo.
Puuh.
Kriisi ohi - sen verran söpöö viestiä pukkas.
Nyt helpottaa :D Kiitos ja anteeksi.

Ei vittu et on rankkaa olla mä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti