perjantai 19. lokakuuta 2012

35 päivää

En mä oo teitä unohtanut! Mulla on vaan ollut liian kiire hengailla Keijon kanssa. Hitto, se on kestänyt mun seuraa jo 35 päivää:D

Olen mä toki tavannut ystäviänikin, käynyt salilla, sienimetsällä, luomien poistossa lenkillä ja kerennyt jopa olla saikullakin. Et ihan kaikkea vapaa-aikaani ei Keijokaan saa.

Yks ilta kysyin naureskellen (istuttiin sohvalla, katottiin telkkaria verkkareissa ja syötiin sohvalla samal iltapalaa) että ollaanko me jo tapailuasteella vai vieläkö me hengaillaan ni se vastas notta mehän ollaan jo ku vanha aviopari. Heh, siihen oli tokastava että ei käy, en suostu. Et mä tarviin riiailua ja söpöstelyä vielä :D
Ja eilen tuli sit viesti et mitä teen perjantai-iltana ku hän haluis varata pöydän jostain kivasta ravintolasta ja viedä mut syömään ja sen jälkeen juomaan. Joten...
Meillä on tänään treffitreffit! Mä oon ihan täpinöissäni!!!!! Iik, mitä mä puen päälleni?

Eilen jumahti niska ja vasen käsi alotti taas puutumisen ja särkyilyn. Ei muuta kun lääkäriin ja epäilynä kaularangan välilevynpullistuma. Noh.. jos näin on niin saanpahan vihdoin diagnoosin täälle. Hermopinne siellä ei ole, se tutkittiin keväällä.

Nyt oon vaihteeks ihan lääketokkurassa joten parempi ottaa päiväunet ja tuhista lääkkeet pois kropasta että illalla voi rentoutua viinin ja hyvän seuran parissa ♥

3 kommenttia:

  1. Kivoja treffejä!

    t. Neiti Roskis

    VastaaPoista
  2. Plääh tuolle niskajumille... Mutta ihania treffitreffejä! ♥

    VastaaPoista
  3. Ihana ravintola, hyvää ruokaa ja juomaa, ihanaa seuraa!
    Oli ihana ilta kunnes mä sain vikassa baarissa "kohtauksen".. Minä, alkoholi ja mustasukkasuus = ei hyvä yhdistelmä! Ei siis mitään raivoomista vaan hiljasta keskustelua hänestä ja eksästään, et onko kaikki oikeesti ohi ja missä mä ja Keijo nyt mennään.. Vähän ahdistavat puheenaiheet muuten niin ihanlle illalle :/
    Eli loppuilta meni vähän vituiks mun takia mut selvitettiin asia eilen ja toivottavasti kaikki on nyt hyvin. Ainakin käytöksensä on samanlaista kun ennenkin eli pusuttelua, hellyyttä ja söpöstelyä. Nyt mun täytyy vaan ite kattoo peiliin ja sanoa siihen et "se tykkää musta just nyt, just tämmösenä kun olen".

    VastaaPoista