perjantai 5. lokakuuta 2012

Mä olen niiiin nolo

Heh.


Menin eilen sit Keijolle ja alkuun mulla oli vähän nihkee olo.. Avasin keskustelun sit niin et sanoin sille "sullahan on täällä oikeen hyvät oltavat ku ensin eksä tuo herkkuja ja sit minä :D ".
Siitä lähti luontevasti keskustelu auki ja kaikki on taas hyvin. Sillä ei todellakaan vanha suola janota ja se oli kertonut eksälleen että on tavannut ihanan naisen. Mut :)

Keijo on edelleen kipee, eilenkin kuumetta yli 38 :( Ilta meni siis sohvalla pötkötellen, minä sen kainalossa pusuteltavana. Jotain leffaa me yritettiin kattella mut meni ihan ohi..
Se nukahteli vähän väliä ja mä vaan kattelin sitä. Son niiin sulonen.

Töissä on ollut kiireitä ja nyt nautin tästä et tänään on aikas iisi päivä. Hommia olis mut odottakoon. Nää työt ei tekemällä lopu!

Mulla on hirvee himo leipoa pullaa. Korvapuusteja. Ja koska keli on mitä kurjin (täällä sataa kun esterin..) niin todellakin töiden jälkeen leivon. Se missä iltani vietän ja kenen kanssa on ihan auki. Mut pullia on saatava!

Kävin muuten keskiviikkona poistattamas 3 luomea jaloista. Polvea särkee ja takareidessa on aikamoinen mustelma mut muuten meni hyvin. Mitä ny pienet paniikki-itkut sain aikaseks ennen ekaa puudutuspiikkiä.

Ihanaa kun on perjantai ♥

3 kommenttia:

  1. Kyllähän nuo alun panikoinnit vaan tavallaan kuuluu asiaan... kai? :D Tunnistan itteni!

    Kuulostaa ihanalta ja siltä että homma saattaa edetä tuosta vaikka kuinka pitkälle! Pikaista paranemista Keijolle :)

    VastaaPoista
  2. Mä NIIN pidän sulle peukkuja!!!
    Olisit todellakin ansainnut jotain ihanaa ja pysyvää elämääsi. Ja hei, olispa kiva tavata sua joskus kun ei tän enempää ole välimatkaa? Järkätäänkö?

    VastaaPoista
  3. Kiitos Stansta <3 Ja mikä jottei, ei kuule yhtään hassumpi ajatus!

    VastaaPoista