tiistai 23. lokakuuta 2012

I´m still a very smitten kitten

Edelisen postauksen kommenttiboksiin avauduinkin hitusen perjantai-illan sössimisestäni ja lisäyksenä vielä tämä..
Niin juu.. ja lauantaina kun kerran keskusteltiin vakavasti, kerroin myös Latesta (no en kovin tarkasti tietenkään mutta kerroin että oon ollut se pahamaineinen toinen nainen) ja Keijo tykkää musta vieläkin ♥

Maanantaina olin ihan kotosalla ja jätin Keijon rauhassa pakkailemaan ti-to väliselle työreissulleen.

Eilen oli vittumaistakin vittumaisempi työpäivä jonka jälkeen olin itkuun purskahtamaisillani kun tulin kotiin. Oisinkin itkenyt mutta mua odotti täällä puolialaston nainen ja hieroja! Kyllä, oltiin viime viikolla sovittu Koon, systerin ja hierojaystävänsä kanssa sessio ja Koo (omistaa vara-avaimet mun kotiin) oli täällä jo hierottavana kun olin (saatanansaatana) joutunut jälleen kerran ylitöihin. Systeri tuli hetken päästä omien duuniensa jälkeen tänne.
Oliko hei vähän luksusta paskan päivän jälkeen nauttia 45min hieronnasta ja parhaasta seurasta??? Sai mouhota, nauraa ja lihaksetkin sai tarvitsemansa käsittelyn :)
Loppuilta menikin sitten pilkkien sohvalla ja tänään tapasin Marikan safkan merkeissä töiden jälkeen.
Huomiseks on suunniteltu kahvihetki isolla kirkolla ja torstaina murmeli tuleekin jo työreissultaan. Ikävä on jo kova mutta hyvää tää tekee :)

Nytkin oon ihan puhki tästä päivästä ja pahalta näyttää että huomisesta duunipäivästä ei tuu yhtään sen helpompi.
Tähän ei auta muu kun puolijäinen piparitaikina semmosenaan suuhun. Hei, taikina on paljon parempaa kun paistettu! Kokeilkaa jos ette usko. Nih :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti