keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Möh

Late on historiaa ja oon yrittänyt olla ajattelematta koko ihmistä. Viime sunnuntai oli paha, mut niin ne sunnuntait yleesä mulla..

Nyt ahistaa juhannus.

Systeri perheineen lähtee kaverinsa mökille.
Myy perheineen lähtee kaverinsa mökille.
Marika perheineen lähtee kaverinsa mökille.
Jii ja avopuolisonsa tekevät kaksin jotain perjantaina ja sit lähtevät mökille.

Koo ja miesystävänsä "pyysivät" liittymään seuraan. Eivät tiedä vielä mitä tekevät mut pari asiaa mua tässä ny ahdistaa.
R oli ehdottanut että pyörittäs siellä täällä ja tuolla, grillattais ja ehkä uitais. Kysyin Koolta et kai R tietää et oltais kimpassa viettämässä juhannusta. Vastas
"Joo, kyllä se tietää että sä kuljet mukana." Voi vittu että särhähti korvaan. Kuljen mukana? Voinhan mä ny vittu liittyä vaikka rauhanmarssijoiden mukaan mutta ei se tarkota
että olen niiden kanssa. Vai ylireagoinko mä ny?
Ehdotin heille seurasaarta ja lintsiä. Ekaan Koo sanoi että häntä se ei nappaa ollenkaan eikä Koota ei kiinnosta pyöriminen laitteissa. Kysyin et mitäs R tykkää lintsistä ja siihen se vastas et ei sekään kuulemma hirveesti välitä mut saahan sieltä olutta. Okei..
No joo, sanoin et ei mua kyllä yksin niissä laitteissa sit huvita käydä. Vastas et "kai siellä ny muitakin ois ku me kolme". Siihen vastasin et se on vähän sama ku yksin/tuntemattomien kanssa. Tähän ei tullut vastausta.

Pari kolme tuntia tuon jälkeen laitoin Koolle sit viestin että jätän juhannuksen väliin. Et mielummin olen yksin kun oon kolmantena pyöränä.
Siihen ei ole tullut mitään vastausta.

Jep jep.



Edit. Klo 20.58
Otin töiden jälkeen luurin käteeni ja soitin Koolle. Oli pakko saada toi asia selvitettyä. Ja selvishän se.
Se on ite ihan paskana kun R:n ystävät (muutama siis, ei kaikki ja nämäkin muutama on yllätys yllätys - naisia) olivat sanoneet että eivät halua Koota mökilleen. Siksi tämä extempore ajatus tosta epämääräsestä haahuilusta, että ois ees jotain tekemistä :D Ja nyt ku oon lauhtunut niin ymmärrän että lintsi ei kiinnosta jos ei kerran maha ja pää kestä pyöritystä.
Vaihteeks oli koko jupakka siis väärinkäsitysten suma jota kumpikaan ei tajunnut selittää tarpeeks meilissä.
Nyt on hyvä ja helpottunut olo.

2 kommenttia:

  1. Kiva että saitte heti tuoreeltaan selvitettyä. Joskus vaan tulee noita harmittavia väärinkäsityksiä, myös siitä syystä ettei itse joskus saa asioita ulos sellaisenaan kuin oikeesti tarkoittaa, vaan huomaa itekin jo sanojen putkahdellessa, että tää ei ollut ihan se mitä halusin sanoa, mutta syystä tai toisesta ei siinä heti ole mahista korjatakaan...

    Tulipas pitkä lause :D

    Mutta juhannuksen suhteen, toivotan joka tapauksessa mukavaa juhannusta - missä ja millä setillä ikinä sitä vietätkään ♥

    VastaaPoista
  2. Saatiin selvitettyä. Tosin silti tiedän että tein oikean ratkaisun kun en lähtenyt "kolmanneksi pyöräksi".
    Mut fiilis on hyvä ja ystävyys jatkuu. Seuraavalla kerralla täytyy heti soittaa ja selvittää jos joku asia jää vaivaamaan :)

    Yllättävän mukava juhannusaatosta sitten loppujen lopuks tuli vaikka ensin näytti hyvinkin synkältä..

    VastaaPoista