sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

Luksusta

Henkisesti helvetin rankka viikko takana. Niin rankka että pukkas ihottumaa sekä päänahkaan että käsiin. Great.. Nyt se on silti ohi ja tuntuu että taakka on vihdoin pois harteilta.
Lukemattomien meilien jälkeen, joissa Late ei oikeestaan sanonut yhtään mitään, tää pahaatekevä "suhde" on vihdoin ohi. Mä en saanut vastauksia kysymyksiin, en selkeetä ainakaan. Mulla tuli mitta täyteen. Totaalisesti.
Kovasti se ois halunnut nähdä mutta siihen en suostunut. Siitä ois ollut vaan haittaa. Late osaa aina sanoa ja tehdä ne oikeet asian kun ollaan nähty ja aina oon ollut ihan sekasin sen jälkeen.
Nyt halusin käydä asiat läpi näkemättä ja koska en tullut hullua hurskaammaksi, tein sille selväks että se on ohi. En mene yksityiskohtiin, en vaan jaksa.
Mulla on ihan helvetin haikee mieli ja ihan helvetin kova ikävä sitä. Mut mä tiiän että tää on parempi näin ja mä ansaitsen jotain niin paljon parempaa. Nyt mun on vihdoin helpompi hengittää.

Rankan viikon jälkeen oon nauttinut ihan mielettömän ihanasta viikonlopusta kera rakkaiden ystävien. Se jos mikä pirstää mieltä :)

Perjantaina duunin jälkeen menin Koolle (se oli tullut reissusta ja oli ollut sitä ja muksuja niin kova ikävä ja oli ihan halata ja päästä turisemaan kaikkea) istumaan iltaa. Muksujen kanssa touhotettiin Koon tuomien tuliaisten parissa, parannettiin maailmaa puhumalla syntyjä syviä, katottiin futista (tai siis niitä miehiä) ja oltiin vaan. Ihana ilta eikä tarvinnut olla yksin, luksusta!

Lauantaina mein piti pitää brunssi Koon pihalla mutta sade sotki suunnitelmat ja likat tuli sitten tänne mun luo iltapäivästä. Tehtiin kimpassa safkaa, tuhottiin 4 pulloo Fresitaa + muut juomat päälle (juoppoja? mekö muka :D ), saunottiin ja syötiin valkosuklaata ja mansikoita. Istuttiin partsilla, kuunneltiin musiikkia ja naurettiin.
Lähettiin käymään vielä paikallisessa ja pelattiin Koon ja Systerin kanssa bilistä. Mitä paskemmin meni, sitä enemmän nauratti.
Systeri lähti kotiin yöks mutta mä sain Koon samaan sänkyyn :D Oli ihan parasta nukahtaa kun Koo vielä viestitteli miesystävälleen, se tunne kun ei tarvinnut olla yksin. Luksusta. Ja parasta oli herätä aamulla telkkarin ääneen jonka joku muu kun minä oli laittanut päälle. Kahvia se ruoja ei ollut keittänyt mut annoin anteeks :D
Syötiin sit aamupalaa, juotiin pannullinen kahvia ja katottiin joku komedia jonka jälkeen Koo lähti kotiin.
Otin sit pikku päikkärit ja sen jälkeen suuntasin Myylle grillaamaan makkaraa. Luksusta.

Oli ihana nähdä Myytä, miestänsä ja muksuja. Olin siellä joku pari tuntia ja sovittiin et jos huomenna paistaa aurinko niin lähetään duunin jälkeen rannalle. En uskalla kattoo vielä edes säätietoja :D Mut sen päätin että kun biitsille pääsen (huomenna tai myöhemmin) tänä kesänä ekan kerran, samalla heitän talviturkin. Aivan sama kuinka kylmää vesi on niin minähän menen uimaan!

Nyt vähän iltapalaa napaan ja sit unille. Töissä tulee olee rankka viikko mut se sopii hyvin, sit ei kerkee ajattelee liikaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti