tiistai 26. kesäkuuta 2012

Jatkoa seuraa

Juhannuspäivänä lähdin aamupäivästä heti lenkille kun kerran oli kiva ilma eikä ollut alkoholin tuottamia oloja.

Päivä meni ihan kivasti, kävin saunassa, söin, nukuin parit päikkärit :D
Laitettiin Samin kanssa taas niitä näitä viestejä..

Illalla ysin jälkeen Koo yllätti soittamalla. Sillä oli menny naksu päähän kun R katto vaan futista ja Koota turhautti. Sano et oottaa just taksia et voiko tulla mun luo vai meneekö kotiinsa.
No mun luo tietty! Otettiin kaljat partsille ja parkkeerattiin sohville. Juoruttiin, jauhettiin paskaa ja naurettiin.
Ja sit tulee taas Samilta viestiä ja kutsuin sen mun luo iltaa viettämään :D Ajattelin ettei se tule kun Koo oli siellä mutta se yllätti taas ilosesti ja tuli.

Oli kiva nähdä miten lähes tuntematon ihminen sujahtaa juttuun mukaan kahden ihmisen kanssa jotka on tunteneet toisensa lähes 15 vuotta.

Koo jäi mun luo yöksi ja Sami lähti siinä joskus yhden aikaan himaan.

Mä en oikeen tiiä että onko mein välillä kipinää vai ei :D
Jollain tavalla on perhosia vatsassa ja sit taas ei. Oon ihan pihalla :D

No, en analysoi tätä tän enempää. Huomenna meen sen luo kahville ja oon taas piirun verran fiksumpi.
Ehkä.

Töissä on ihan saatanan hiljasta. Kaikki on kesälomilla. Mun tarttis tää viikko vie jaksaa ja kehitellä päiviks jotain tekemistä ja sit mulla on kahden viikon loma. Jeee!
Rahaahan mulla ei oo paljon p*skaakaan joten hirveesti ei kyllä tuu matkusteltua. Täytyy siis kehitellä jotain kivaa tässä lähistöllä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti