tiistai 4. lokakuuta 2011

Olen mä täällä

Mä oon vaan nukkunut parin kuukauden aikasia univelkoja pois.

Kävin toisen kerran psykolla eilen ja olo on hyvä. Yllättävän hyvä. Vaikee jopa uskoa kuinka maassa ja ahdistunut mä olin. Mulla on varmaan lääkitys kohillaan koska viimeset puoltoista viikkoa mä oon ollut taas mä. Se ilopilleri ja päivänpiristys. Mä oon tullut takas!
No okei, enhän mä ny täysin kunnossa vie ole ja psykokäynnit jatkuu mutta fiilis on jo niin paljon parempi :)

Kyllä mua duuni edelleen vituttaa (alotin siis viime viikon maanantaina) mutta nyt oon ihan uudella innolla jaksanut paneutua uuden duunin ettimiseen :)

Jesse on mennyttä, se ei vaan tiedä sitä vielä ite. Heheee.

Late.. Voi vittu, mistä mä alotan. Ehkä mä yritän tehdä siitä ihan oman postauksen (mä vihaan tot sanaa mut mikä ois parempi???) koska nyt en vaan jaksa.

Pään sisäpuoli rupee oleen kondiksessa pikkuhiljaa mut ulkopuolelta se voi huonosti. Oma diagnoosi on seborrea :( Järkyttävä kutina josta seuraa raapiminen josta seuraa ihon meneminen rikki josta seuraa ällöttävä märkivä päänahka. Josta seuraa taas kutina jne jne.
Tää on ihan järkyttävää. Mä tuun hulluks tän kans. Lääkeshampoolla oon yrittänyt hoitaa mut kaikkein vaikeinta on pitää kynnet erossa päänahasta. Stana sentään. Tämäkin vielä :(

Löysin muuten uudestaan Dharman and Gregin :D Muistatteko te vielä sen komediasarjan? Mä oon ihan koukussa siihen ja illat pitkät jaksan käkätellä youtuben kautta niille jaksoille. Ja nyt taas yks jakso pyörimään.

Soon moro taas hetkeks ja kivat illanjatkot ruudun sille puolelle ♥

Edit:
Pakko oli tulla vie mouhoon et mulla on maailman ihanin isosisko ♥ !!! Se oli ostanut mulle lipun 3 Doors Downin keikalle helmikuulle. Se on mun joululahja ja mun sisko tulee mun kanssa kattomaan niitä ♥

2 kommenttia:

  1. Kiva kuulla, että olo on jo parempi! Hyvät voinnit jatkukoon!

    VastaaPoista
  2. Neiti Roskis veikin sanat suustani! :)

    VastaaPoista