torstai 22. syyskuuta 2011

Tiivistelmä

Jesse: Sen luona oli mukavaa sillon pari-kolme viikkoa sitten. Ollaan pidetty säännöllisen epäsäännöllisesti yhteyttä mutta... Mun mutta on se, että siitä puuttuu "se jokin". Mä en tiiä mikä se on mutta mua se nyt vähän jo tympäsee.
Mä kaipaisin siltä enemmän huomioo ja "ikävöimistä". Eilen siltä tuli koko vitun päivän aikana yks viesti illalla. Oho, melkein tuli sua vähän ikävä. Vastasin siihen et no hyvä et vaan melkein ja tänä aamuna se laitto viestin et se meni jo ohi. Joo, viestit oli kyllästetty puolin ja toisin hymiöillä mut silti.. Mulla on vaan semmonen Blaah tunne.

Late: Mun akilleen kantapää. Just ny en pysty muuta sanoon. Mut juttu ei oo ohi, vieläkään :(

K: Aikani sulateltua K:n ja nyksänsä yhteenmuutto ok. Ei heidän onnensa ole multa pois ja jatkossakin saan raparpereja entiseltä pihaltani :)

Pää: Mun psykoaika peruttiin tiistailta ja eivät oo soittaneet uutta. Ahistaa. Huomenna on lääkäriltä soittoaika enkä tiiä yhtään miten käy. Mä en pysty menee töihin. En vaan pysty. Kurkkua kuristaa kun vaan ajattelenkin.. Lisää tästä toiste, nyt en jaksa paneutua tähän.


Palataan. Pus ♥

2 kommenttia:

  1. Joo, no kyllähän sen tosiaan aistii jos hommasta puuttuu jotain. Harmin paikka :( Olisin niin suonut sulle mukavia tulevia aikoja Jessen kaa!

    Voi muru, pidäthän itsestäsi huolen tuon Laten homman kanssa, joohan? ♥ Ja kyllähän sä voit tänne silti kirjoitella siitä, meitsi ainakin kuolee uteliaisuudesta... :D Ei se niin helppoa ole irrottautua, I know.

    Mutta eniten toivon, että pääsisit eroon tuosta työahdistuksesta, tavalla tai toisella. Toivottavasti oot saanut jo uuden ajan sen peruuntuneen tilalle..?

    Voimahalaus!

    VastaaPoista
  2. Hei vaan hei Jones.
    Joo, kyllä se aistii. Ja mä oon mielummin yksin kun jonkun kans sen takia ettei tarvii olla yksin. Ööö.. siis kyl sä tajuut :D

    Tää viikko on ollut yllättävän hyvä ja yritän jaksaa raapustella pian jotain ihan kunnolla :)

    Kiitos ♥

    VastaaPoista