maanantai 24. lokakuuta 2011

Paistaa se päivä..

Muistattekste tän: http://themissnutcase.blogspot.com/2011/06/ai-taal-oli-tammonenkin.html
(mä en oo jaksanu opetella et miten tän sais upotettua tekstiin - neuvoja, anyone?)

Mä en tainnu kertoo, tai en ainakaan äkkiseltään löytäny, sitä että ne sano mulle sillon et jos heil syssymmällä tulis mulle sopivaa hommaa tarjolle ni saavatko pitää mut mielessä. Sanoin sillon et tottakai ja siitä oonkin haaveillut tässä koko syksyn.
Tässä kävi ny sillain et alkuviikosta mulle soitettiin, pyydettiin tekeen yks etätehtävä, soittivat perjantaina ennen kasia aamulla ja TADAA - meitsi alottaa tuolla 7.11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alotuspalkka on koeajan sama kun nyt ja sen jälkeen se nousee. Hyvät työsuhde-edut, lyhyempi työmatka ja todella toivon että mä viihdyn siellä. Työnkuva paperilla vaikuttaa sopivan monipuoliselta, haasteita tulee olemaan, työaika on 8-16 (jei, ei enää 10-18 vittumaisiavuoroja), maksavat mulle excel/powerpoint/word-koulutuksen mikälie ja odottavat innolla mun tuloa.
Haluutteko tietää mikä on kaikkein veikein juttu? No se että mä tein jotain oikein/vaikutuksen jo kesällä koska mä en käynyt nyt ees haastattelussa vaan kaikki asiat puhuttiin puhelimessa :D :D

Huomenna mulla on nykysestä duunista vp ja meen uuteen duuniin tekee sopparin ja opetteleen ja tutustuun taloon :)

Nyt en jaksa muuta höpötellä mut tää ilouutinen piti tulla jakamaan teidän kanssa ♥

4 kommenttia:

  1. Jeeee!!! Ihan hypersupermahtavaa ja ihanaa! Oot tosiaan tehnyt vaikutuksen kesällä! Onnea onnea onnea! Ja halauksia <3!

    VastaaPoista
  2. Siis todellakin JEEEE!!! Onneksi olkoon muru, aivan loistavaa! Kippis ja iso halaus!

    VastaaPoista
  3. Ihan mahtavaa!! Asioilla on tapana järjestyä... :) Vanha, mutta ah, niin paikkaansa pitävä klisee.

    Sydämellisen paljon onnea, olet varmasti paikkasi ansainnut <3

    VastaaPoista
  4. Kiitos Neiti Roskis ♥

    Kiitos Jones ♥

    Kiitos MINÄ ♥

    Mä olen ihan liekeissä enkä malta odottaa. Ens viikko vielä vanhassa duunissa ja sit kohti uusia haasteita. Jännittää :)

    VastaaPoista