maanantai 10. lokakuuta 2011

Hakattu

No ei oikeesti oo mutta tuntuu siltä kun joka paikkaa särkee :( Mitään muita oireita ei ole, joten en tiiä onko tässä ny jonkinsortin flunssa puhkeemaassa vai mitä.

Viikonloppu meni mukavasti. Perjantai-illan olin kotona ja lauantaina Systeri tuli Pätkän kans sekä Koo tuli muksujensa kans leffailtaan. Katottiin FcVenus ja syötiin herkkuja ja saunottiin. Täydellistä ♥


Late kävi 29.9 torstai-aamuna mun luona. Tuli joskus kuuden aikaan iholle..Oli ihan taivaallista taas olla sen lähellä. Siinä on niin hyvä olla, se tuntuu niin oikeelta.
Sen jälkeen ollaan taas laitettu meiliä joka päivä.
Viime lauantaina se soitti, oli Tallinnassa duuniasioilla. Harmitteli kun ei voinut pyytää mua mukaan. Muakin harmitti. Ja vitutti.
Mä en tiiä miten tää taas tällei meni. Mä tiiän et homma ei toimi mut miks hemmetissä mä annan sen tulla taas lähelle? Varmaan siks kun se on mulle se oikee mut mä oon sille se väärä. Kai.
Jostain syystä (kuulostaa ehkä ihan vitun omahyväseltä ja itserakkaalta tms.) musta silti tuntuu että se rakastaa mua. Sen vaan näkee sen silmistä. Tai sit se on mun kuvitelmaa.
En mä vittu tiedä. Saatana. Paska jätkä - jättäis mut jo rauhaan. Mäkin oon paska narttu - jättäisinpä sen rauhaan. Saatana.

Töissä on ihan jees, mut sen tiedän et sinne en haluu jäädä. Parissa mieleisessä paikassa on haku päällä ja nyt kaikille sormet ja varpaat ristiin et pääsis haastatteluun :)

Mä en tiiä tekeekö noi masennuslääkkeet sen, et oon nykyään ihan mustelmilla. Pitäs varmaan tsekkaa ne sivuvaikutukset.. Aina mä oon ollut herkkä saamaan mustelmia mut nyt tää on menny jo ihan naurettavaks. Senkin takia tulee fiilis et mut ois hakattu kun katon alasti peiliin :D
Tosin luin jostain et tulehduskipulääkkeilläkin on verta ohentava vaikutus joten sekin saattaa olla syynä. Hartiat nimittäin on taas jumittanut siihen malliin. Huomenna pitäskin soittaa hierojalle aika kun sain synttärilahjaks lahjakortin.

Niin, kerroinko mä että vajaa pari viikkoa sitten täytin vuosia :D

3 kommenttia: