maanantai 17. lokakuuta 2011

Grrrr

Työt vituttaa, oliko taas mikään yllätys? Onko sekään yllätys että mulla on taas hartiat jumissa eikä pää käänny?

Kävin duunin jälkeen lääkärissä ja psykolla. Tultiin vähän siihen tulokseen että kun pään sisällä kaikki ei oo vie kunnossa niin reagoin kropallani. No shit sherlock?
Lääkäri ois määrännyt saikkua - en huolinut. Mä vaan en voi olla taas pois duunista. Jos lääkkeet ei tepsi parin päivän sisään ni katotaan sit uusiks..

Keskiviikkona on aika hierojalle, saa nähä suostuuko se hieroon tän jumin takia. Torstaina sit haastis. Jipikaijei!!!!
Noi haastattelut on tällä hetkellä syyt miks jaksan nousta aamulla sängystä. Aika surkeeta. No ei, onhan mulla asiat oikeesti aika hyvin. Tää on vaan vähän paska päivä.

Huominen olkoon parempi.

3 kommenttia:

  1. Kyllä se siitä! Jospa hieroja auttaa. Ja jos olo ei parane niin jäät saikulle. Työt ei oo yhtä tärkeitä kuin terveys. Halauksia ja onnea haastatteluun!

    Neiti Roskis

    VastaaPoista
  2. Ja Neiti R. veikin jo sanat suustani.. halit ja onnea!

    VastaaPoista
  3. Mitä mä tekisin ilman teitä???

    Kiitos tsempeistä, ne tuli tarpeeseen ja ne muuten toi mulle onnea :)

    VastaaPoista