sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

Päivitystä

Kappas, taas on viikko vierähtänyt. Viikolla ei tapahtunut mitään mainittavaa, duunissa samaa paskaa mut onneks tää viikonloppu oli ihan mahtava.

Perjantaina mentiin Marikan ja avomiehensä kanssa puistoon kaljalle, jauhettiin paskaa ja parannettiin maailmaa. Käytiin baarissakin parilla ja puolenyön aikaan kotiin unille. Ihan täydellinen ilta!

Lauantaina systeri soitti et biksut päälle ja tulevat hakeen mut rannalle. Siellä olikin sitten koko kööri ja mun exäkin :D Reilu kolme tuntia nautittiin auringosta, seurasta ja uimisesta. Ihan parhautta. Sieltä kotiin syömään ja päiväunille.

Yks tuttu (tutustuttiin vuos sitten risteilyllä ja fb:n kautta pidetty yhteyttä) laitto viestiä et ovat poikain kanssa viettämässä iltaa täällä päin ja että olis suotavaa jos liittyisin seuraan. No perkele, minähän menin. Ei tosiaan olla nähty kun sen kerran vuos sitten joten vähän jännitti :D Ilta oli ihan huippu. Käytiin ostaas kaupasta parit lonkerot ja mentiin keskustaan puistoon istumaan. Juttua riitti ja vatsalihakset sai treeniä naurun muodossa. Jossain vaiheessa lähettiin käymään kundien hotellilla kusella (mulla ujo puistopissa, heh) ja heiteltiin pähkinöitä toistemme suuhun. Siivoojaparkaa, se lattia oli täynnä niitä vitun pähkinöitä :D Siitä sitten suunnattiin johonki bluesbaariin kaljalle ja tulin yhen junalla kotiin. Ihan helvetin mukava ilta ja oon ilonen et lähin!

Tänään oon kyllä vähän koomannut, ei vanha jaksa kahta iltaa putkeen vaikka ajoissa unilla olinkin :D Systeri yllätti mut vielä tänä iltana ja soitti mut mukaansa iltauinille. Ihan täydellinen lopetus täydelliselle viikonlopulle. Näitä lisää kiitos :)

5 kommenttia:

  1. Täydelliset viikonloput on parhautta! Yleensähän sen täydellisyyden tajuaa vasta, kun se on jo ohi, mikä on hyvä, koska muuten se ei olis täydellinen :D

    Tosta Latesta....en voi muuta sanoa kokemuksen syvällä rintaäänellä, kuin että juokse, ennen kuin meet kahtia. Itse olin kolme vuotta toinen nainen, ja kyllä, se raastaa ihmisen rikki ennen pitkää. En tiedä susta, mutta mä vaan en pystynyt siihen ja viilsihän se syvältä, kun se homma piti lopettaa. Montakohan kertaa yritin, ennen kuin viimein onnistuin? Ja monta vuotta paikkailin itseäni sen jälkeen.

    Elämä on noissa kohdin epäreilu. Ihminen, joka tuntuu niin hyvälle ja siitä pitäisi luopua?! Mutta jos haluut pelastaa ittes, niin tiedät mitä tehdä. Tai sitten sen Laten pitää tehdä jotain, nopeesti.

    t. MINÄ

    VastaaPoista
  2. Joops, MINÄ vei sanat suustani ;) Itse asiassa mun on tehnyt mieli kans monesti kommentoida tuota Laten juttua, mutten sitten ole oikein löytänyt sellaisia sanoja, etten kuulostaisi siltä miltä en halua kuulostaa eli tuomitsevalta tai siltä että saarnaan sormi pystyssä :)

    Mutta kun MINÄ otti nyt asian puheeksi ja puhuu niin asiaa... niin se siitä suhteesta ja toisena naisena olemisesta toipuminen voi tosiaan olla lopulta ihan hel-ve-tin rankka tie (niitä vatvoessa ja itseämme korjatessahan me ollaan aikanaan MINÄnkin kanssa tutustuttu) - ja sen lisäksi pahimmillaan myös ihan konkreettisesti se suhde ja ilmitulo saattaa pilata vaikka sun elämän. Yhtään liioittelematta. Usko pois, tiedän niin mistä puhun.

    Niin että jos vaan kykenet viheltämään vielä pelin poikki tässä vaiheessa niin tee se. Ellei sitten tosiaan Late itse tee ratkaisuja asian suhteen, nopeesti.

    Mutta mä myöskin niin tiedän, että kun tunne vie, niin... Peukut pystyyn että teidän jutussanne käy hyvin, oli se hyvä sitten mihin suuntaan tahansa :)

    Joka tapauksessa ihanaa että oli ihana ja täydellinen viikonloppu! Tykkäys sille :)

    VastaaPoista
  3. Kahden ylläolevan kommentin jälkeen on paha enää sanoa mitään. Lähetän täältä halauksia silti, sillä ihan mikä tahansa tie on edessä, niin halaukset tuskin menee hukkaan. Pidä itses naisena.

    VastaaPoista
  4. MINÄ: Sä oot ihan oikeessa siinä et mun pitäs juosta karkuun ja ihan helvetin lujaa. Mä juoksinkin jo sillon aikasemmin mut en todellakaan tajua miten v*tussa tässä taas ollaan :( Miten se ihminen sit voikaan tuntua niin oikeelta mulle? Kun se on kuitenkin niin väärä. Epäreilua, totta tosiaan :(

    Jones: Mä tiiän että te ymmärrätte mua ettekä saarnaa. Siksipä tänne onkin niin helppo avautua aiheesta. Ei näissä mun jutuissa aina oo päätä eikä häntää mut ehkä nää jollain tavalla auttaa mua ymmärtämään itteeni ja sen miks kiusaan itteäni mahdottomalla. Mahdottomalla siks kun tiiän et Late ei aijo erota. Syy siihen vituttaa eniten: se ei uskalla, perheen ja suvun paine katsos.. Eli lapatossuhan se jätkä on. Eroahan mä oon Latesta tehnyt jo siitä asti kun se jäi aikoinaan kiinni tästä jutusta. Millon mä katkasen tän siteen sit lopullisesti? Tää vie voimat enkä nää muita miehii kun hetken hupina. Ihastun johonkin jätkään ja alan vertailemaan ja se oli sit siinä.. Hmph. Ja Late ei todellakaan ole tall, dark and handsome. Mut jotain siinä on minkä takia mä siihen aikoinaan rakastuin. Eikä se siis oo mikään paha poika, siitä ei oo kyse. Se nyt vaan on yks upeimmista ihmisistä mitä mä tunnen. Isoin miinus tietty siitä että pettää vaimoaan. Stana.

    Roskis: Halaukset ei mene ikinä hukkaan ♥

    Ja hei, mä en kuule siitä pian mitään kuukauteen!!! Toivotaan et poissa silmistä(/meileistä) - poissa mielestä :D
    Te ootte upeita ihmisiä ja oon niin onnellinen et löysin teidät tai toisinpäin ♥

    VastaaPoista