maanantai 25. heinäkuuta 2011

Kun mikään ei kiinnosta

Työ. Se on vienyt mun elämänilon kokonaan. Mä hymyilen mut se hymy ei yllä silmiin. Mä nauran mut se ei oo aitoo. Mä en saa duunista minkäänlaista tyydytystä, kyrpä otsassa kasvaa päivä päivältä isommaks. Mua ahistaa ja vituttaa se niin paljon et sanat ei riitä kertomaan.
Musta tuntuu että mä oon kadottanut itteni. Se on vaan hävinnyt johonkin ja tilalle on jäänyt tympiintynyt, vittuntuunut kuori joka ei tee muuta kun valittaa.
Helvetti. Olen mä ettinyt duunia mutta en mä halua ihan mihin tahansa. Menisin siivoomaan johonkin koska pidän jopa siitä. Mut siitä ei vaan makseta tarpeeks. Sillä liksalla mä en eläis vaikka nytkään en tuhlaa.
Mua vituttaa mun "esimies" kun se syyllistää mua siitä kun olin yhen vitun päivän pois duunista. Helvetti, mä tiiän ihmisiä ketkä on "selkäkivun" takia pois kolmekin viikkoa pois duunista koska ne ei viihdy. Mä en ikinä vois tehä niin, mun omatunto ei antais periks tommoseen. Jos mä olen selkäkivun takia pois niin se on todellista kipua et paskalla käyntikin tuottaa vaikeuksia.
Mut pää mulla hajoo ihan just ja mua pelottaa.

4 kommenttia:

  1. Tsemppiä, muru ♥ Muista kuitenkin kaikessa, että sä itse olet loppujen lopuksi tärkein. Mitä väliä millään duunilla on, jos et itse ole kunnossa? Ei tarvii olla supernainen ja pystyä kaikkeen, ei edes, vaikka olisi vittumainen esimies.
    Pidä itsestäsi huolta!

    VastaaPoista
  2. Ja tuon siis kirjiotti MINÄ.

    VastaaPoista
  3. Tsemppiä täältäkin! Tuo on kyllä niin vittumainen tilanne, I know. Itselläni oli myös tässä reilu puoli vuotta takaperin vielä ihan sama fiilis, sitten aika paljon helpotti kun homma vaihtui pikkasen toisenlaiseen ja naamat siinä ympärillä.

    Nyt mua ahdistaa jälleen vähän samalla tavalla kun mietin loman loppumista, ei ole kyllä kivaa... saa nähdä lähteekö homma taas kuitenkin kulkemaan kun sorvin ääreen pääsen. Jotenkin kauhulla odotan syksyä :(

    Mutta siis tarkoituksnei ei ollut valittaa omiani, vaan tsempata - enkä kyllä nyt siinä onnistunut! :D

    Mutta siis silti, kovasti tsemppiä, täällä ollaan kuulolla ja ymmärretään :)

    VastaaPoista
  4. MINÄ; sä oot ihan oikeessa. Katotaan mitä huominen juttutuokio esimiehen kanssa tuo tullessaan ja millä fiiliksillä lähen viikon lomalle. Ja millä fiiliksillä sieltä palaan. Kyllä mä oon miettiny et jos kävis vähän jutskaamassa työterveyslääkärinkin kanssa. Kun en oikeen taas nuku ja ihottuma vaivaa. Stanan stressi:(

    Jones; Kiitos. Ehkä me vielä tästä suosta noustaan molemmat? Mielummin ennemmin ku myöhemmin.
    Toivottavasti sulla loman jälkeen menis töissä paremmin! Yritä olla ajattelematta (Hehehehe, paraskin neuvomaan) duunia ja nauti lomastas :)


    Jostain syystä tää kommenttiboksikin vittuilee pysty normaalisti ees vastaamaan.. *Miss Nutcase*

    VastaaPoista