sunnuntai 16. tammikuuta 2011

Seitsemäs ja viimeinen viikonpäivä

Hyvin on viikko mennyt noiden sapuskojen suhteen et ei valittamista.
Ja kuten lupasin niin teidän kiusaks laitan mitatkin ylös :D
Mitat otettu siis tiistai-aamuna 11.1.2011

pituus 174cm
paino 73,5kg
rintojen alta (rinnanympärystä en siis mitannut)85,5cm
vy (kapein kohta)83cm
napa (tää on mun vararenkaan paikka joten tää kans) 99,5cm Ai kaamee..
lantio 104cm
reisi 64cm

Eli eiks näytä upeelta! Ton enempää mittailuja en tehnyt ja katotaan kuin tän mimmin täs käy.

Mun isä meni eilen naimisiin! Isän vaimo on ihana ja tykkään siitä kovasti ja oon tosi onnellinen heidän puolestaan.
Ainut paha hetki tuli kun seremonian jälkeen soittivat Finlandersin Oikeesti biisin. Yhtäkkiä iski päähän ajatus et eikö iskä rakastanu äitiä kun menivät aikoinaan naimisiin.
Se ajatus itketti hetken onnen itkun lomassa. Kyllä mä tiedän että isä ja äiti rakastivat toisiaan kun menivät naimisiin ja kauan sen jälkeenkin. Mut sen hetken ahdisti enemmän ku aikoihin. Tuli paha mieli jota en todellakaan näyttänyt isälle enkä muille.
Kun halailtiin vihkimisen jälkeen kaikki toisiamme ja onniteltiin niin en meinannut pystyä päästään iskästä irti. Mä rakastan sitä niin kauheesti ja oon niin pirun ylpee siitä että se on pystynyt olee raittiina. Se on mahtavaa.
Vihkimisen jälkeen pappi nappas mut, pakanan kyytiinsä, ajettiin raflaan ja muut tuli omilla autoillaan perässä. Safkat oli tilattu valmiiks ja meillä oli tosi hauskaa. Mun käsitys papeistakin muuttui totaalisesti. Toi oli niin hauska ja rempsee ettei mitään rajaa. Aivan ihana!

Ne oli siis pienet ja intiimit häät. Iskä, minä ja systeri perheineen. Äitipuoli(outoa sanoo näin), sen tytär perheineen. Äitipuolen tytär oli sanonu äidilleen ihanasti että hän sai uuden isän ja kaks siskoa. Oma isänsä eli äitipuolen entinen mies on kuollut yli 10v sitten...
Eli käytiin sit tosiaan syömässä ja siitä sit kotiin. Isä ja Arja (koodinimi äitipuolelle, hehe) lähtivät illalla tanssimaan eli meidän osalta ei juhlat jatkuneet tuon kauemmin. Mä tykkäsin, ne oli kivat bileet.

K oli perjantaina mun luona. Katteltiin leffaa ja höpsöteltiin sohvalla. Ihanaa oli päästä kainaloon yöks, siihen olikin ollut jo ikävä.
Tänään en oo saanut mitään aikaseks. En mitään. Heräsin jo ysin maissa, söin aamupuuroni, kattelin leffaa ja nukahdin. Nyt ei huvita mikään. Tekis mieli vaan nukkua.
Onneks ens viikonlopuks on ihana juttu tiedossa. Mä meen ottaa neljännen tatuointini. Jei, en malttais odottaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti