perjantai 28. maaliskuuta 2014

Viikonloppu edessä - ihanaa!

Nyt mä unohdan työasiat hetkeksi eli viikonlopuksi!

Mä oon tänään siivoillut (ylläriiii) ja uunista tuoksuu raparperipiirakan ihanat aromit. Suuntaan illaksi ystävän luo juoruumaan ja syömään herkkuja. Ei ollakkaan nähty aikoihin.
Huomenna päivällä treffaan toisen ystävän ja siitä suuntaan kolmannen luo. Ihanaa - mulla on seuraelämää!

Saa toi mieskin välillä sit vähän omaa aikaa kun mä en ole kyljessä nysväämässä. Pinnaa kiristää kun ollaan oltu ehkä liikaakin yhdessä, kokoajan, jatkuvasti. Tää viikonloppu tekee meille varmasti todella hyvää!

Ens viikolle suunnitelmissa ois maanantaina sisarhentovalkoilua kun miehellä on yks leikkaus eikä sitä saa yksin päästää kotiin sieltä lääkepöllyissä. Tiistaina kuntosali, keskiviikkona haastattelu ja ystävän treffaaminen ja sit vaan lisää kesäkropan tavottelua.

Äitin luonakin vois visiteerata. Se on luvannut opettaa mun neulomaan villasukkia mut saas nähdä kumman hermot menee ensin, mun vai äitin.
Ja ai niin, mun sisko on raskaana!!! Ihanaa, vauva ♥ Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti. Mä en malta odottaa että pääsen nuuhkuttamaan vauvan tuoksua. Mä olen niin onnellinen siskon ja perheensä puolesta!

Nyt on mentävä ottamaan piirakka uunista ja sit pitäs hetki tehdä vielä jotain järkevää kunnes voinkin lähteä...
Ihanaa viikonloppua kaikille ♥

2 kommenttia:

  1. Ihanaa viikkoa (koska viikonlopun toivotukseni ovat näemmä hukkuneet johonkin)! ♥

    VastaaPoista