perjantai 21. syyskuuta 2012

Smitten Kitten

Mä en murmelit ees tiedä mistä mä alotan. Nyt tarttis kai ekaks keksiä sille nimi :D
Katotaan mitä keksin..

Tiivistelmä tapahtuneesta:
Sunnuntaina olin iskän ja vaimonsa luona syömässä ja sen jälkeen systeri heitti mut puol seiskan aikaan sen luo. Jännitti vaihteeks ihan helvetisti mut jotenkin se vaan hälveni. Yhtäkkiä kuus tuntia oli hurahtanut ja se herrasmiehenä heitti mut kotiin.

Maanantaina oli molemmilla sen verran univelkaa viikonlopusta (ks. ed. postauksen kommenttilaatikko) joten päätettiin yhteistuumin olla tahoillamme ja koko ilta menikin sit viestien vaihtoon.

Tiistaina sit olin sen luona ja siinä pussailun lomassa kun käytiin vähän kuumina ja molemmat oli sitä mieltä et pitää rauhottua, niin se heitti että lähetään käymään n.50 kilsan pääsä mäkkärissä :D Kello oli siinä jotain 23 ja jos kerran mäkkisafkaa on tarjolla niin sinne siis!
Automatka oli yhtä helvettiä kun satoi kaatamalla, onneks toinen silitti ja paijas mut rauhalliseks.
Haettiin sapuskat ja mentiin yhen joen varteen ihastelee maisemia. Kuunneltiin jazzia ja safkan jälkeen noustiin autosta.. Ai mitä me tehtiin? Tanssittiin yks hidas biisi. Kuulostaa ehkä ihan pirun kornilta mut se oli yks romanttisimmista hetkistä ikinä!

Keskiviikona menin taas sen luo (sillä on kivempi sohva :D ) ja rohkenin ottaa hammasharjan mukaan.. Sain luvan jäädä yöks ;)

To aamulla se heitti mut töihin ja autossa sanos et ois niin kiva viettää koko päivä yhdessä, et ku on jo nyt ikävä. Awwww..
Kummitustytöllä oli synttärit joten töiden jälkeen menin sinne ja sit kotiin siivoomaan ja touhuumaan omiani. Edellisenä yönä nukuttiin ehkä se 2,5h koska ei vaan malttanut höpöttämiseltä ja pussailulta käydä nukkumaan joten sovittiin et ollaan erillään et molemmat saa nukkua :D

Ja nyt on siis perjantai. Tasan viikko siitä kun nähtiin ekan kerran!
Ja se tulee hakee mut tänään ja mennään käymään jossain. Missä? Ei aavistustakaan :D Mulle riittää se et saan olla sen seurassa :)

Joo, et tämmöstä tänne. Nyt täytyy alkaa laittaa itteeni kuntoon ja palaan asiaan taas myöhemmin. Tää oli tämmönen tiivistysjuttu.
Ihanaa viikonloppua teille hanit!!!

4 kommenttia:

  1. No nyt kuulostaa kyllä ihan superhyvältä hani! Awwww.. ihanaa! <3

    VastaaPoista
  2. Oijoi, siis ihmeiden aika ei ole ohi selvästikään, ja netistä voi vielä löytyä jotain hyvääkin :) Nauttikaahan toisistanne!

    VastaaPoista
  3. Erkki - se on. Aivan ihana ja mieletön. Se on upee mies. Ei mun sanat riitä kuvaileen mitä tunnen sitä kohtaan.

    Minä - mä olen ihan pöllämystynyt koko tilanteeseen. Ja aivan varmasti nautitaan :)

    Nti R - <3

    VastaaPoista