maanantai 10. syyskuuta 2012

Heh

Töissä oli hiljanen hetki ja koska mä olen kaivannut sutinaa niin vastasin yhen hepun deitti-ilmoon. Ollan sit vaihdeltu lähes kymmenen meiliä tänään ja mä jo sanoin sille et kyl mein täytyy tavata pian.
Mä en jaksa kovin kauan avautuu meilitse, paperilla kaikki (no melkein) näyttää hyvältä ja mä en jaksa tuhlata aikaa kirjotteluun. Se joko natsaa naamatusten tai ei, eipähän tarvii koko elämän tarinaansa jakaa jos tyyppi osottautuukin tylsäks.

Eikait tässä.. ei paskempi päivä maanantaiks :)

4 kommenttia:

  1. Hyvä hyvä! Toivottavasti tapaatte pian, oon samaa mieltä että nopeat treffit on noissa tapauksissa parasta. Olkoon todellisuus nyt yhtä mukava kuin miltä paperilla tuntuu :)

    VastaaPoista
  2. No perkele, treffit on sovittu perjantaille. Jännittää. Saaks mennä kännissä?

    VastaaPoista
  3. Asiaa! Kivaa, että sulla on perjantaina odotettavaa :). Ja ihan samaa mieltä, että tapaaminen pitää olla pian - joten älä tee samaa virhettä kuin mä, vaan nettideittaile vaan niitä miehiä, jotka asuu samassa kaupungissa kuin sä itse :D.

    Nti Roskis

    VastaaPoista