tiistai 4. syyskuuta 2012

Post-It

Woop woop! Mua on muistettu.
Ihana MINÄ antoi mulle söpöllä Post-it lapulla tunnustuksen joten kiitos MINÄ



1. Kiitä linkin kera bloggaajaa, joka antoi tunnustuksen.
2. Anna tunnustus eteenpäin 5:lle lempiblogillesi ja kerro siitä heille kommentilla.
3. Kopioi Post it-lappu ja liitä se blogiisi.
4. Ole iloinen saamastasi tunnustuksesta, vaikka se on kerrottu vain Post It –lapulla ja toivo, että lempibloggaajasi jakavat sen eteenpäin.

Nyt kävi kyllä niin että ne, kenelle tän haluisin antaa, ovat saaneet tän jo :D
Kyllä te tiedätte. Nti Roskis, Minä ja Erkki.
No can do. Tää jäi multa tähän :D

Kävin viime lauantaina ekaa kertaa kuukauteen kuntosalilla ja voi saatana että osaa lihakset olla vieläkin kipeet. Tänään piti mennä taas suoraan duunista mutta oho - lähtökiireessä jäi salikamat töihin. No voi harmi.

Huomenna systerin kanssa ettii sille takkia ostoshelvetistä joten sillä tekosyyllä toivottavasti ostan itelleni samalla uudet salikengät. Ja jos (wish me luck) sen jälkeen vielä jaksan, niin menen salille. Seuraavaan kertaan ei mene kuukautta, en suostu. EN.

Töissä on ollut rankkaa mutta ihanaa. Nyt keräilen voimia ja perusteluja sille et miks mun kuuluu saada palkankorotus.
Huomenna on taas keskiviikko. Mihin tää aika menee ja mitä mä oon muka tehnyt???

4 kommenttia:

  1. Mäkin annoin sulle post-itin joku aika sitten, mutta en vissiin muistanut mainostaa sitä sulle :). Mutta terveisiä vaan, että oot ihana :) <3!

    t. Neiti Roskis

    VastaaPoista
  2. No hemmetti! Multa on mennyt se ihan ohi. Kiitos ihana ♥

    *Miss Nutcase*

    VastaaPoista
  3. Mä en ole hokannutkaan näitä post-itteja, mutta joka tapauksessa olet myös lappusi ansainnut. Munkin mielestä sä olet ihana! :) ♥

    VastaaPoista