keskiviikko 29. elokuuta 2012

Ei täällä mitään tapahdu

Ei ole tapahtunut mitään joten ei oikeestaan ole kirjotettavaa. Kai.

Sami on pysytellyt hiljaa, edellisen kirjotuksen (mä vihaan sanaa postaus) jälkeen se ärsytti mua vielä enemmän ja jouduin ärähtämään. Arhg.

Viime perjantaina oli englantilaistuneen kaverin synttärit/rapukekkerit kun se tuli tänne lomille. Oli tosi nasta ilta ja söin elämäni ekaa kertaa rapuja. Kauhee vaiva että sai ees yhen leivän päälle täytettä :D
Alkukeitto oli hyvää, snapsit maistui ja rapulaulutkin raikas korkeelta ja kovaa. Baariin en lähtenyt, ei vaan huvittanut.

Töissä ollut taas kiirettä ja aika stressaavaa. Mulla taitaa olla stressiselkä :(
Tänään taas jumittaa ja pahasti. Pakko ottaa iisisti eli vieläkään en pääse salille. Oli mulla tossa flunssakin joten viime salikeikasta on aikaa. Hmph.

Toissa sunnuntaina kävin kaverin luona marjastamassa ja nyt on pakkasessa yhteensä 12 litraa punaviinimarjoja ja mustaherukoita ♥
Pakko tyhjentää pakastinta safkoista (en osaa tehdä pientä määrää ruokaa ja aina jää jotain pakastettavaks) koska kohta alkaa sienestyskausi.

Ai niin, mulla on melkein uus koti. Partsille hankin riippumaton, parista keittiön kaapeista otin ovet pois ja K:lta sain yhden ihanan kaapin mikä joskus aikoinaan yhdessä ostettin. Kaappi koristaa nyt olohuonetta ja entinen tv-taso pääsi makkariin.
Oikeesti, ihanku ois uus koti kun kaikki on eritavalla :)

Nyt ruuan laittoon, murkinaa mahaan ja sen jälkeen alotan sohvalla makoilun.

4 kommenttia:

  1. Toi on jännä, miten pari uutta huonekalua tai jotain sisustusjuttua muuttaa koko kodin :).

    Neiti Roskis

    VastaaPoista
  2. Voi paska tota sun selkää :(
    Mutta joo, kummasti se vaikuttaa kotona tosi paljon kun hankkii jotain uutta... piristää paitsi mieltä, myös yleisilmettä joskus ihan toiseksi :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos MINÄ :)

    Nti Roskis ja Erkki, no niinpä. Mä oon vieläkin ihan äimänä kuin paljon mun koti muuttui parilla pikku jutulla. Ihanaa.

    Kiitos Erkki myötätunnosta. Nyt se on taas hyvä ja toivon että näin vielä pitkään. Selkäjumi rajottaa niin saatanasti että päähän siinä hajoo..

    VastaaPoista