perjantai 10. helmikuuta 2012

Läski

Mulla on läski olo. Mä näytänkin läskiltä. Mulla on varmaan joku syömishäiriökin.
Päivät menee hyvin ja terveellisellä ruokavaliolla eli syön hyvin ja suositusten mukaan mutta illat.. Mä voisin vaan ahmia (ja ahminkin) näkkäriä juustolla, vaaleeta leipää vuohenjuustolla, ihan mitä vaan kaapista löytyy.
Vituttaa. Aina kaupassa käydessä päätän et en osta esim vuohenjuustoa joten miten vitussa sitä mun jääkaapista sit aina löytyy :(

Oon urheillut. Maanantaina lenkki, tiistaina sali, torstaina kävelin duunista kotiin ja huomenna meen elämäni ekalle core-tunnille ja sunnuntaina joko sali tai lenkki.
Nyt on otettava itteeni, taas kerran, niskasta kiinni ja skarpattava. Muuten mä joudun kesään mennessä ostaa kolme numeroa suurempia vaatteita saatana.

Ton toissa viikkosen kuumeilun jälkeen toi syöminen lähti ihan käsistä ja ihan oikeesti mua oksettaa kattoa peiliin.

Vittu.



Se sentäs vähän nauratti kun katoin millä sanoilla tänne blogiin on eksytty. Yks niistä hakusanoista oli Miss Pillu :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti