maanantai 20. helmikuuta 2012

Hölmöilyä

Juu, tuli sitten lauantaina käytyä baarissa. Tapasin vanhan varatun kaverini ja siinähän kävi sit vanhanaikasesti.
Saatte antaa sata raipaniskua ja haukut päälle mutta se ei tunnu missään tän omantunnonsoimisen rinnalla. Vittu vittu vittu.

Tapailtiin aikoinaan ton tyypin kanssa, homma ei toiminu mut frendeiks jäätiin. Aikasemmin ei näin ole käynyt eli ei olla sen seurustelun aikana todellakaan tehty mitään muuta kun jauhettu paskaa. Jotain kipinää mein välillä on aina ollut mutta sille asialle ei olla tehty mitään. Miks sit nyt? Voi vittu että voi vituttaa.
Mä todella toivon että myös sitä kaduttaa koska mä en todellakaan halua että toi tahpahtuu uudelleen ja jos se kuvittelee että tästä tulis tapa - niin mä en halua olla sen kanssa kyllä sitten enää tekemisissä.

Koko eilinen päivä meni tot asiaa pyöritellessä mut pakko antaa itelleni sen verran anteeks että tangoon tarvitaan kaks. Syytä ei ole pelkästään minussa.

Nyt mä otan itteeni niskasta kiinni ja alan jumalauta käyttäytyy kun tän ikäsen naisen kuuluu.
Ehkä :D

Puuh. Kiitos ja anteeksi.

2 kommenttia:

  1. No hupsista saatana... Mutta nimenomaan, tangoon tarvitaan kaksi. Ja eiköhän sillä toisella osapuolella ole vielä inasen enemmän vastuuta omasta parisuhteestaan kuitenkin. Ymmärrän silti vitutuksen, ens kerralla sitten on varman helpompi vastustellakin ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitos ihana!
    Maanantaina mä pystyin jo nauramaan koko tilanteelle. Eikä sillekkään tainnut traumoja jäädä joten hyvä näin.
    Mut ei toiste!!!

    VastaaPoista