sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Sillä lailla

Perjantaina oli siis ex-ex duuniporukan vuosijuhlat ja tulivat mun naapuriin jatkoille. Otin tässä kotosalla parit oluet ja laittelin Janin kanssa viestiä.
Se johti siihen että käväsin pikasella Janin luona ennen baariin menoa :D
Baarissa oli paljon ex-ex työkamuja ja oli ihanaa päästä halailemaan kaikkia ja höpöttelemään niiden kanssa.

Ja kyllä, Late oli siellä kans. Mulla oli ihan vitun hyvä fiilis ja mä näytin sekä omasta että muiden mielestä upeelta :) Kolmen kilon painonpudotuskin näköjään voi tehdä ihmeitä :D No ei vaineskaan - kait se näky ulospäin että mä olen oikeestaan aika onnellinen.

No enivei, istuttiin siinä porukalla pöydän ympärillä ja jostain syystä yks niistä duunikamuista nappas mut syliinsä istumaan. Ei siinä, komee heppu ja aina meillä on juttu luistanut. Nytkin naurettiin vedet silmissä jollekkin ja taidettiin jopa halata. Latepa näki tilanteen ihan toisin kun tuli baaritiskiltä. En tiiä mitä siinä oikeen tapahtu mut se mulkas mua ja sitä heppua hyvin vihasesti, käänty kannoillaan ja lähti himaan. Ohoh.
Yks työkamu (joka tietää musta ja Latesta) sanoi että tais olla mustasukkanen kun näki mun istuvan jonkun toisen miehen sylissä.

Ehkä joskus aikasemmin mä oisin saattanut lähtee sen perään mut nyt en. Perkele. Minä en oo sille tilivelvollinen mistään ja saan istua kenen sylissä haluan. Se tilanne oli vaan jotenkin niin hassu et oli pakko tännekkin avautua vaikka kirjotettuna tää kuulostaa tosi laimeelta. Kyllä se silti tuntuu hyvältä et Late vielä tykkää musta.. Silti sen käytös oli typerää.


Eilinen menikin sit ihan järkyttävän krapulan kourissa mut tänään skarppasin ja pesin monta koneellista pyykkiä, imuroin, ruokin ystäväni, pyöräytin jälkkäriks kierrepullia ja käytiin vielä tekee reilu tunnin lenkkikin. Tää on ollut hyvä päivä :)

Ens viikon perjantaille varasin ajan kiropraktikolle.. Jospa se sais tähän ruotoon tehtyä ihmeitä. Toi yläselkä on niin pahasti juntturassa että vasen käsi puutuu monta kertaa päivässä. Tätä vaivaahan on kestäny jo yli puol vuotta ja oon käynyt hieronnat ja fysioterapiat läpi. Mikään ei tunnu auttavan :( Jospa nyt!

Ja ens perjantai on muutenkin ihan huippu päivä koska mulla on vapaapäivä!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti