perjantai 6. tammikuuta 2012

Mulla on vähän tylsää

Mitään en ole saanut tänään aikaseks, paitsi kävin 20min kävelyllä. Säälittävää.
Oon oikeestaan tosi kiukkunen itelleni et oon vaan maannut sohvalla, surffannut netissä ja tuijottanu tylsänä telkkaria.
Tyhmä päivä.

Tilasin netin kautta elämäni ekat wonderbrat. Parempi ois olla hyvät liivit, makso nimittäin hunajaa. Onneks ne voi palauttaa jos koko ei oo oikee. Mut perkele kun mä tarviin olkaimettomat liivit ja noista oon kuullut vaan hyvää. Kaikki olkaimettomat mitä aikasemmin oon kokeillut, on yhtä tyhjän kanssa. Rintsikoissa on vikaa, ei mun rinnoissa. Nih.

Joulukuun alusta paino tippunut 2,5kg ja suunta on oikee. Alotettiin töissä parin likan kans kiloklubi eilen joten se motivoi lisää tät painonpudotusta.
Sit mä ostin ton e-savukkeen ja yritän jättää normiröökit pikkuhiljaa kokonaan pois. Toivottavasti jo tän viikonlopun aikana.

Mulla on - yllätys - ihan järkyttävä halipula ja kaipaan niin helvetisti jonkun sylissä olemista. Tänään tuntuu et koko kroppaan sattuu. Muuten on hyvä mutta mulla on iholle ikävä. Ois niin ihanaa vaan nukahtaa miehen kainaloon. Seksikin kelpais, en mä sitä :D
Janikin on vielä pari viikkoa reissussa. Tyhmää.

Tää on ihan tyhmä päivä.

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti tyhmä päivä meni jo ja on ollut kivoja päiviä. Täällä päässä tyhmää on ollut sillä tavalla aika tarpeeksi, ja sekin tyhmä ihan itseaiheutettua, tavallaan. Voisihan sitä aloittaa vuotensa jotenkin relasti, silleen että ei turhia stressaa, mutta ei nyt sitten näköjään menny ihan niinku strömsöössä..

    VastaaPoista
  2. Juuh, ei tämä viikko mullakaan menny ihan kuten strömsöössä mut parani loppuviikkoa kohti kuitenkin :)

    VastaaPoista