lauantai 17. joulukuuta 2011

Niin se vaan menee

Niinku et sillon kun menee hyvin niin ei tule edes tänne kirjoteltua :)
Tulin silti sanoon moikka ja hyvin menee edelleen!

Rakastan edelleen duuniani, oon saanut siellä paljon kiitoksia ja vaikka kuulostaakin ehkä itserakkaalta niin musta tykätään siellä :)

Mä oon alottanut käymään kuntosalilla ja jaksan edelleen lenkkeillä. Eilen vedin kyllä salilla juoksumatolla 45min ja 4.7km. Ei vauhti päätä huimaa mut mulle onkin se kestävyys tärkeepää. Olin ihan fiiliksissä eilen salin jälkeen tosta suorituksesta. Heiaheiaan merkkaan kaikki liikunnat ja kyllä se hyvältä näyttää et pari kertaa viikossa salia ja pari lenkkiä päälle. Kesäkunto - here i come!
Myy oli mun kanssa eilen siellä salilla ja sen jälkeen tultiin mun luo saunomaan ja tekeen tyttöjen juttuja. Eli kestovärjättiin kulmat ja nypittiin, lakattiin kynnet ja tottahan toki salin jälkeen piti pari kaljaakin juoda :D

Aamulla heräsin jo kasilta vaikka menin nukkuun vasta joskus kahen aikaan. Hassua. Nyt vois melkein päikkärit ottaa. Harmi kun ulkona sataa.. Ostin nimittäin juoksutrikoot (kyllä - musta on tullut tekstiiliurheilija :D ) ja oisin halunnut päästä ulkoiluttamaan niitä.
En oo sokerista mutta ei toi keli nyt nappaa.

Ja koska ulos ei tuu lähdettyä niin alan pian väkertämään joululahjoja. Muksuille ostin yksinkertasesti lahjakortit vaatekauppaan. Minä en jaksa lahjoista stressata :D
Mut aikuisille ihmisille teen paahdettuja manteleita, mariannekeksejä, fudgea sekä sinappia.

Voin kertoo kuulkaa et itsetehdyt mantelit on hitti (pistin nimittäin Myyn maistamaan niitä ja se rakastu niihin. Uskon et niin käy monelle :) ) ja noi mariannekeksit sulaa suussa. Voisin vaikka elää noilla herkuilla!

Joo, mä meen touhuumaan ja tuun taas joku hetki höpöttelemään tänne!

5 kommenttia:

  1. Itsetehdyt mantelit??? Nyt ei Erkki taas hokaa, miten manteleita voi tehdä itse... Mä ostan siis kaupasta pussillisen manteleita, ja sit ne on niinkö siinä :D Voiko manteleille tehdäkin jotain, hä? Siis nyt pisti mietityttämään ihmistä.

    Joka tapauksessa, kuulostaa hyvältä! Kaikki! Koko postaus!

    VastaaPoista
  2. Heheheheee. Tajusinpas itsekkin kuinka hupsulta toi kuulostaa.
    Eli siis ihan valmiita manteleita ne on mut paahdoin ja maustoin ne ite :D
    Jos kiinnostaa voin antaa ohjeen? Ne on niiiiiin hyviä!
    Kiitos :)

    VastaaPoista
  3. Nää on niin helppo tehdä ja maku on taivaallinen :)
    Tossa linkki ohjeeseen:
    http://www.lettupannu.vuodatus.net/blog/777337

    VastaaPoista
  4. Kiitos muru, pitää kokeilla! :)

    VastaaPoista