tiistai 20. joulukuuta 2011

Eniten itkettää kaikki

Tänään on ollut paha päivä. Töissä ei siis mitään erikoista ole tapahtunut, helvetinmoinen kiire vaan ja pinna ollut kireellä.

Mun piti jo eilen mennä äitille töiden jälkeen mut jouduin jäämään ylitöihin :( Siitä asti ahisti ja oli paha mieli. Mulla oli ikävä äitiä.
Tänään kun töiden jälkeen menin äitille, kapsahdin sen kaulaan ja aloin itkee. En tiiä yhtään mistä se itku tuli mut sitä riitti.
Itkin kaikkea ja en mitään.

Olin äitin luona kolmisen tuntia ja itku helpotti ja sen jälkeen naurettiin paljon. Mulla on maailman ihanin äiti ja mä olen niin kiitollinen että sekä äiti että isä on elossa ja voivat hyvin. Mä rakastan niitä niin paljon. Ja kerron sen heille myös aina kun puhutaan/nähdään!

Tulin kotiin, siivoilin ja kävin suihkussa. Avasin koneen ja katoin lööpit. Se oli virhe. Pieni, suloinen Tripp :( Katsoin äitinsä kuvaaman videon ja taas tuli itku.
Miten pahalta tuntuu. Itku ei lopu nyt ollenkaan. Niin pieni ja viaton ja niin paha kohtalo :(

Mä menen hakemaan lisää nessuja nyt.

3 kommenttia:

  1. Voi sentään, joskus se vaan menee noin. Halaus! Toivottavasti mieli on jo hiukan valoisampi tänään ♥

    Mä muuten itkin myös eilen katsoessani tuon videon, jotenkin se kolahti taas just johonkin sellaiseen lohkoon nupissani, etten kans meinannut toeta siitä ollenkaan. Pieni ressukka :(

    VastaaPoista
  2. Ihanaa ja rauhallista joulua Miss N. ♥

    VastaaPoista
  3. Kiitos Erkki ♥
    Tuo olotila kesti vain tuon päivän ja seuraavana olin taas normaali. Hehee, mikä nyt on normaalia? :D

    Ihanaa Joulua myös sinulle ♥

    VastaaPoista