lauantai 24. joulukuuta 2011

Jouluaatto

Eilinen päivä oli ihana. Duunia kesti vain kahteen asti ja iskä tuli hakemaan mut töistä. Rutistin sitä niin kovaa kun nähtiin ♥
Mun ja isän traditio on ollut jo monta vuotta että käydään kahdestaan haudoilla. Kuten nytkin. Isän ja tyttären laatuaikaa :)

Kotona siivoilin vähän ja avasin iskältä saamana paketin. Nokun se näytti kukkapaketilta niin aattelin että vettä.. No kerpele. Siellä oli saunavasta ja ihana tervantuoksuinen joulutonttu! Siivoilun ja sapuskan jälkeen nautin aivan taivaallisista löylyistä ♥

Illan vaan fiilistelin joulun tunnelmaa kynttelikön ja kynttilöiden valossa.

Tänään suuntaan äidin luo kahdeksi ja sinne tulee sisko perheineen. Ja Joulupukki!!! Vähänkö jännittää :D Jos uskallan niin menen pukin syliin ja pistän tänne sit todistusaineistoa. Heh.

Yöksi tulen kotiin ja huomenna tuo sama poppoo tulee tänne mun luo joulupäivän viettoon, tai siis syömään ja sit lähtevät tahoilleen.

Mä en niin perusta muodollisuuksista että koko joulu pitäis viettää perheen parissa.. Ehkä sitten kun mulla on mies ja lapsi niin asia on toinen. Nyt mä nautin osan joulusta perheeni kanssa ja osan ihan vapaasta tahdostani yksin :)
Näin on hyvä ja onneks mun perhe ymmärtää mua ♥

Näihin kuviin ja tunnelmiin..


Tumma taivas jouluyönä,
tähdet tuikkii valovyönä.
Ilmassa on ripaus taikaa,
rauhallista joulun aikaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti