maanantai 12. syyskuuta 2011

Mistä mä alotan?

Toissa viikonlopusta Jessen luona?
Siitä et Late kävi perjantaina mun luona kahvilla?
Et mä oon vielä ainakin seuraavat kaks viikkoa saikulla?
Siitä et mun ex K on löytäny elämänsä rakkauden ja se nainen muuttaa mun ja K:n entiseen yhteiseen kotiin?
Et Myy perheineen ostivat uuden kodin ja muuttavat ens viikonloppuna ja oon ollut remppa-apuna?
Siitä et jaksoin käydä ekaa kertaa pariin viikkoon lenkillä ja pyörittelin jopa 15min voimavannetta?
Et meen elämäni ekaa kertaa keskiviikkona psykologille?

Puuh. Mä taidan ottaa kaljan ja sulatella nyt tota K-juttua.

3 kommenttia:

  1. Alappas kertoa kuulumisiasi! :)


    -Yksi blogin lukijasi

    VastaaPoista
  2. Nih, raporttia odotellessa ;) En ole saanut kommentoiduksi vähään aikaan taas mitään, kun omat murheet ja vitutukset on ollut niin pinnassa. Mutta täällä ollaan kuulolla! ;)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Joo joo, ihan kohta :D

    Jones: Ällös huoli äläkä tunne huonoa omaatuntoa!Mä oon aina huono kommentoimaan :D

    VastaaPoista