tiistai 28. lokakuuta 2014

Kaksi viikkoa joul... eikun töihin.

Pieni moraalinen Katariina sanoo ettei sais mutta se hiljennetään nyt. Mä lähden sairaslomalla reissuun!!!
No joo, jos lääkäri sanoo että 8h työkoneella istuminen on kielletty, en saa kantaa painavia juttuja, en pestä ikkunoita mutta antoi luvan lentää ja lähtee reissuun niin mähän lähen. Mä kannan oman käsveskani ja Keijo loput.
Keijo otti töistä vapaata ja me lähdetään huomenna Barcelonaan. Woop Woop! Me tarvitaan molemmat taas pieni irtiotto arjesta. Keijo on tehnyt ihan vitusti ylitöitä ja on ihan hermot riekaleina duunin takia ja mulla taas pää hajoo täällä kotona neljän seinän sisällä.

Kävin eilen moikkaamassa työkamuja ja kerroin valkosen valheen että jos Keijon työkamu estyy lähtemästä työmatkalle niin mä pääsen mukaan. Et siellähän mä tekisin samaa kun kotona eli makaan ja luen kirjaa, tällä kertaa vaan hotellin kattoterassilla enkä kotisohvalla. Heh, no joo. Ei mein hotellissa oo edes uima-allasta ja merivesi on varmaan jo kylmää mutta aurinko paistaa joten rusketusta varmaan tulee.
Mitä mieltä te ootte siitä että saikulla lähtee reissuun? Vähän kakspiippunen juttu ja mun mielestä täytyy ottaa huomioon sairasloman laatu.

Viime yönä toinen kissoista herätti perkele jo kolmelta. Ois halunnut selkeesti tulla mein väliin nukkumaan kun raapi ovea. Äh, se ei rauhottunut millään ja mulla meni hermot ja unet. Tulin sit sohvalle, viltti korviin ja netflix pyörimään. Olin mä sit jossain vaiheessa nukahtanut ja heräsin kun Keijo kömpi makuukammarista. Nyt kyllä väsyttää. Taidan ottaa tirsat.

Tämä netin syövereistä napattu kuva sopii muhun kun nakki silmään.

1 kommentti: