torstai 9. lokakuuta 2014

Honey i´m home ♥

Pikkiriikkinen hairahdus toisaalle sai mut tajuamaan että tähän mä kuulun. Just tähän. Jostain syystä kirjotusinto laantui kun mietin liikaa vanhoja juttuja. Uusi työkin oli alkuun rankaa opettelua mutta nythän mä oon siellä jo kun vanha tekijä. Ja tykkään siitä hommasta vieläkin ihan sikana ja oon todella onnellinen kun jatkoivat mun sopparia vuodella eteenpäin! Mahtavaa.

Keijon kanssa mennään ala- ja ylämäkiä mut onneks nekin mäet on aika loivia. Se reissu minkä Keijo järjesti oli pidennetty viikonloppu Budapestiin. Ihan järkyttävän upee ja mahtava matka. Se oli niin hieno kaupunki ja mulle tuli palo päästä sinne vielä uudestaan. Nähtiin ja koettiin paljon mutta paljon jäi seuraavalle kerralle ♥

Mä taas järkkäsin miniloman meille täällä Suomessa ja oltiin yks viikonloppu Tammisaaressa. Sen viikonlopun aikana kierrettiin Tammisaari, Fiskars ja ah niin ihana Hanko. Sovittiinkin että tehdään tommosia reissuja täällä Suomessakin useemmin, sen verran kun rahat ja aikataulut antaa myöten.

Ne häät meni hyvin, pysyin tolpillani uusilla kengillä ja kaikilla oli kivaa. Mulla ainakin :D

Mä olen vaihteeks lähes kotisohvan orja koska toissa viikolla multa leikattiin välilevyn pullistuma kaularangasta. Vielä ois neljä viikkoa saikkua joten uskon että mä tulen olemaan paaaaljon aktiivisempi taas täälläkin.

Ihana Nti R kävikin jo toivottamassa mut tervetulleeksi kotiin tuolla hairahduksen puolella. Kiitos ♥


1 kommentti:

  1. Jee jee jee, sä oot back :). Hih! En koskaan oppinut kutsumaan sua asiallisesti Katariinaksi, mulle sä oot aina Miss Nucase :), ja nyt saan taas sanoa sua Miss N:ksi!

    Teidän lomat kuulostaa i-ha-nil-ta! Ja hei sun kaularankaoperaatio kuulostaa pelottavalta... nyt toivotan sulle kilokaupalla hyvää paranemista ja rauhallista saikkua ja hyvää oloa ja ties mitä hyvää. Ja halauksia!

    <3 Nti Roskis

    VastaaPoista