maanantai 7. huhtikuuta 2014

Loma

Nyt mä olen lomalla. Siis sillain että en silmä kovana kyttää uusia duuneja eikä ahista yhtään. Mä olen lomalla toukokuun alkuun ja sit alkaa työt. Jei!

Ja ihan oikeelle lomallekkin pääsen, ihan siis reissuun asti. Mä olen haaveillut pitkään jo Irlannista mutta toi avokki (sanotaan vaikka Keijo) ei niin kauheesti lämmennyt ajatukselle (tai sanoi että haluis lähtee sinne kesällä et ei ois pelkoo siitä että satais joka päivä. Ymmärrän). Siispä ehdotin Kroatiaa ja sinne siis lähdetään. Eilen varattiin täältä lennot ja tuolta hotelli. Sit pitäis vielä päästä jollain kohteessa kentältä hotskulle. Taksilla jossei muulla.
Ihan huikeeta! Mä otan varuiks bikinit mukaan jos kelit sallii ja vesi on lämmintä. Ville ei välitä vedestä eikä varsinkaan auringonotosta. Viime reissulla sain silti parina aamupäiväna rauhassa löhötä uima-altaalla koska Ville teki vähän duunia välillä. Katotaan miten nyt käy :)
Lähtö on jo vajaan viikon päästä joten IIIIK. Mitä mä puen päälle, mitä mä otan mukaan?

Nyt pitäis sit vajaassa viikossa pudottaa ne kuuluisat 5 kiloa. No joo, alotin pitkän tauon jälkeen taas hölkkälenkit ja salilla oonkin vuoden alusta käynyt 3-4 kertaa viikossa. Musta tuntuu että mun pakarat on saaneet vähän muotoa jo enkä mä sivulta katsottuna näytä siltä et nojaisin seinään. Ja käsivarsissa huomaan myös eroa ja lihaksia mut toi masu.. Siinä vyötäröllä se uimarengas ilosesti köllöttää :D

Mä ajattelin tehdä myös semmosen elämäni aakkoset -jutun. No kun muutkin. Mut se onkin vaikeempaa kun mä ajattelin joten saas nähdä milloin se näkee päivänvalon. Nyt kuitenkin meen tekee elämäni ekaa kertaa kalapuikkoja seitistä. Kauheen jännää taas :D


3 kommenttia:

  1. Ihanaa! Nauti nyt sun lomasta ja lomasta täysin siemauksin :). Ja tee se elämäni aakkoset -juttu, niin mäkin teen :)!

    VastaaPoista
  2. Oi että, ihanaa! Kivaa reissua, rentoa lomaa ja kaikkea hyvin ansaittua mukavaa :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos Nti R. ja Tätönen. Ihan varmasti nautin loman joka hetkestä. Tekee mulle ja Keijolle hyvää päästä pois arjen ympyröistä. Kipinä on vähän laantunut ja mä haluun sen takas ;)

    VastaaPoista