keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Arki

Täällä ollaan taas, kotimaassa. Tai ollaan oltu jo lauantaista asti mut näin pitkään taas meni ennenkun sain aikaseksi tulla tänne höpöttämään.

Oltiin murun kanssa viikko etelässä ja matka meni tosi kivasti. Vähän ois saanut olla lämpimämmät ilmat mutta neuleella ja farkuilla pärjäs. Sen verran hullu mä olin että vaikka paikalliset sanoi että sekä keli ja meri on kylmempää kun tavallisesti tähän aikaan vuodesta niin pitihän se meri testata. Ja perkele kun olikin kylmää! En pystynyt edes yhtä vetoa ottamaan vaan mun uiminen oli pelkkä säälittävä dippaus kaulaan asti ja äkkiä ylös. Mut tulipahan kastauduttua Adrianmeressä.
Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi ja sehän näkyy vyötäröllä. Mikä bikinikunto?

Työt alkaa vajaan parin viikon päästä enkä malta millään odottaa. Ihanaa päästä tekemään jotain järkevää. Vielä ei jännitä mut kerkeehän sitä.

Alotettiin myös prätkäkausi! Toissakesänä Keijo-Petteri hommas moottoripyöräkortin ja vielä viime kesänä se ei oikein uskaltanut ottaa mua kyytiin kun ajokilometrejä oli niin vähän. Nyt se rohkaistui ja eilen lainattiin mun siskolta prätkäkamat mulle ja tehtiin varovainen puolen tunnin lenkki. Se oli ihanaa! En muistanutkaan kuinka ihanaa on istua moottoripyörän kyydissä ja ihailla maisemia. Näkee ihan erilailla kun auton sisältä. Ou jee. Oon into piukeena. Koska mennään taas? Joko mennään? Nytkö lähetään?

Mutta että tää ei ois vaan onnea ja autuutta niin mun on pakko avautua yhestä asiasta mikä mua vaivaa ja mikä mua hävettää. Mustasukkaisuus. Mä tiedän tasan tarkaan että mä olen rakastettu, ihana, kaunis jne. mut miks sitten nämä asiat saa mut näkee punasta?

- sen exä soittaa kertoakseen niiden yhteisestä koirasta et se joutuu eläinlääkäriin? (se koira ei ees asu exällä vaan vittu exän isäpuolella!!!! Vittuako se exä soittelee)
- sen exän isäpuoli soittaa ja kyselee tietokoneneuvoja? (no tietenkin ne haluu että V-P palaa takas niiden perheeseen ja jättää mut)
- mun ystävä meni kysymään siltä mielipidettä iltapuvusta ja mun mielestä sen ilme muuttui pelokkaaksi kun tulin paikalle (se oli kuitenkin etä "vau sä Koo näytät hyvältä" ja kun mä tulin paikalle ni piti esittää ihan coolia ja olla "et ihan jees". Kun mun mielestä sen ilme oli just sellanen syyllinen ja ajatteli vaan et voi vittu toivottavasti Katariina ei kuullut mitä mä sanoin ja huomannut kun mä kuolaan sen ystävää) 
- ne on jossain virman kinkereissä ja saan kuulla et joo, lopulta meitä oli vaan minä ja joku naikkonen. Otettiin sit siinä ne yhet ja lähettiin kotiin. (ai yhet? kävitte kuitenkin jossain bylsimässäjajajaja)

Eniten ehkä ahistaa toi Koo juttu. Ehkä siks koska Koo on tosi kova flirttailemaan kaikille ja välillä turhankin rankasti. Silti se itse vetää herneen nenään jos sen miestä halaa firman bileissä joku niiden työkaveri. Jeps, tasan ei mee...
Ekan kerran tää tapahtu ihan silloin alussa kun oltiin tutustuttu ja vein sen näytille mun ystävien luo. Mä huomasin Koon:n flirtin ja sanoin siitä sit murulle et Koo:lla on tommonen tapa.. Se tekee sitä siis kaikille ja välillä tuntuu että mitä vähemmän toinen lähtee mukaan, sitä kovemmin se yrittää.
Tää on itseasiassa menny jo siihen että kun mennään Koo:n luo niin molemmat alkaa jännittää toistensa reaktioita.Ollaan puhuttu tästä aikasemminkin ja asian pitäis olla ok. Mut vittu kun mä en kehtaa sanoo sille että tää asia edelleen vaivaa mua. Mä en jaksa enää puida tätä asiaa sen kanssa kun se ei tajua mua. Se ei vaan ymmärrä enkä mä osaa sille enempää tätä selittää eikä se osaa auttaa. 
Ymmärtääkö kukaan mua?
Koo pyys meitä sinne vapuks mutta mua jännittää. Alkoholi ja mustasukkaisuus ei tunnetusti ole hyvä yhdistelmä..

Oho, tulipas sittenkin taas kunnon avautuminen. Helpotti. Ehkä. Apua.



3 kommenttia:

  1. En osaa muuta sanoo tohon kuin että sillä Koolla taitaa olla helvetin isoja ongelmia ittensä kanssa, ja onpa paska ystävä. Joten oo mieluummin vihanen sille kuin miehelles. :)

    VastaaPoista
  2. Pakko kompata Neiti Roskista... eipä ole kyllä kiva piirre tuolla ystävälläsi :( Siis oletko ottanut tuon Koon kanssa asiaa puheeksi?
    Miekkosen osalta on noilla tiedoilla paha mennä sanoman mitään, voi olla yhtä hyvin oikeesti aivan viatonta :)

    VastaaPoista
  3. Avautuminen helpottaa aina. Sekä se että asiasta pystyy puhumaan sekä miehensä kanssa että ystävän! Kaikki hyvin siis auringon alla <3
    Iso kivi on vierähtänyt sydämeltäni :)

    VastaaPoista