keskiviikko 30. marraskuuta 2011

Olen mä täällä

En vaan oo jaksanu kirjotella. Ehkä se on niin kun on helppo ja hyvä olla niin ei oo tarvetta avautua tänne.

Tänään tosin oli töissä semmonen fiilis kuten edellisen postauksen kommenttiboksiinkin kirjotin et "eiperkelemäenosaamitäänhaluunkotiinitkemään".
Ei mitään erikoista ees tapahtunut mut normaalia uuden duunin paniikkia toi kait oli. Toivottavasti huomenna on paremmin.
Nyt vaan duunihommat on tänään pyöriny mielessä ja se vähän ahistaa.

Miesrintamalla ei uutta. Mitä ny lähen Jessen luona käymään tulevana viikonloppuna. Ihan siis vaan frendimielellä. Pääsenpähän kuitenkin kainaloon nukkumaan ja toista ihmistä lähelle :)

Ai niin, kävin salillakin reilun vuoden(?) tauon jälkeen. Ai helvetti kun teki hyvää. Sunnuntaina tai maanantaina testaan yhen toisen salin ja sit päätän kummassa rupeen käymään. Läskeille kyytiä-operaatio alkakoon. Ei muuten mut mun maha saa mussa lähes yökkäysrefleksin aikaan joten nyt on sit aika tehdä jotain. Ja kun mä teen asialle myös jotain niin mulla on lupa valittaa :P

Palaan eetteriin (onks toi oikee sana tähän yhteyteen???) viimeistään ens viikon alussa.
Olkaahan ihmisiks murut. Mä en ehkä sit kuitenkaan (viikonloppuna) taida olla ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti