keskiviikko 7. tammikuuta 2015

Vaikeeta

Hyvää uutta vuotta ja silleen..

Töissä menee kivasti mut muuten on alakuloinen olo. Keijo ei vieläkään ole lämmennyt lapsiajatukselle. Sanoi kerran kun asiasta keskusteltiin että hän ei ole varma haluaako hän vielä pariin vuoteen yrittää. Mulla ei ole aikaa siihen että vasta parin vuoden jälkeen jätetään ehkäsy pois. Kroppa haraa jo nyt vastaan.
Ja kerran ison ison riidan aikana se sanoi että hän ei ole varma ollaanko me oikeita toisillemme. Se satutti.
Pyysi anteeksi sanojaan, annoin mutta se kaivertaa vieläkin takaraivossa. Mitä jos kuitenkin se ei ole onnellinen mun kanssa.

Vaadinko liikaa, haluanko liian paljon. Vittu että mä välillä vihaan parisuhdetta, ei tääkään oo aina helppoa, onnelista ja ruusuilla tanssimista. Vaikka toinen sanoo että rakastaa ja haluaa olla mun kanssa, silti mä epäilen sitä. Että se ei vaan sano että haluaa erota. Tai että ei ehkä koskaan halua sitä lasta.

Tänään on ahdistanut niin paljon että päätä särkee. Itkettää koko ajan. Mä tiedän että mun pitäis nostaa kissa pöydälle ja pistää faktat tiskiin. Mut mä en uskalla. Mä pelkään että siitä seuraa ero. Ihan vaan siksi koska mä haluan jättää ehkäisyn pois nyt, menee siihen raskautumiseen kuukausi tai 2 vuotta. Toinen ei vaan ymmärrä että sit jos lasta ei ala kuulua, niin sit ois vielä aikaa tutkia mistä se johtuu. Jos me alotetaan vasta parin vuoden päästä, mä olen jo melkein 40 ja sit on ehkä jo liian myöhästä.

Mä rakastan Keijoa koko sydämestäni ja haluan yhteisen tulevaisuuden. En mä halua olla yksin ja taas etsiä sitä kenen kanssa perheen perustaa. Sit mä en ehkä uskaltais enää edes yrittää. Vittu.
Enkä mä halua edes ketään muuta. Mä haluan Keijon.

2 kommenttia:

  1. Halauksia, muru. I feel you. En osaa muuta sanoa kun että voimia ja tsemppiä <3

    nti Roskis

    VastaaPoista
  2. Kiitos, sinä ihana. Oon varmaan joskus sanonut että puhuminen auttaa? Niin nytkin ♥

    VastaaPoista