torstai 15. tammikuuta 2015

I am happy

Monien, monien unettomien öiden, syvällisten pähkäilyjen, ahdistavien ja pelottavien tunteiden läpikäynnin jälkeen otin vihdoin härkää sarvista ja istutin viime sunnuntaina Keijon alas kuuntelemaan mitä mulla oli sydämellä.
Välillä meinasin vaipua epätoivoon ja olin jo ihan varma että ero tulee. Niin isosta ja pelottavasta jutusta oli kyse.

Mut kaikki kääntyi onneksi parhain päin ja tässä kirjottelee maailman onnellisin nainen. Se rakastaa mua ja päätettiin yhteistuumin jättää ehkäisy pois. Päätin sillon että en aijo painostaa toista "siihen ekaan kertaan" mutta kun se eka kerta tuli niin nautin siitä ehkä enemmän kun ikinä :D
Ja sen jälkeen se kehtas vielä nauraa että "noin, nyt on laitettu vauva tilaukseen".





ps. Erkki! Missä sä oot? Jos oot laittanut meiliä niin en oo sitä saanut koska en muista salasanaa meiliboxiin :( Oothan vielä kuitenkin siellä jossain?

4 kommenttia:

  1. Onnea muru teidän yritykselle ja yhteiselle elämälle! Ja erkkiä mäkin kaipailen.

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus!! <3 Onnea teille!

    Mä voin laittaa Erkille viestiä FB:ssä, jos vielä kaipailette?

    t. MINÄ

    VastaaPoista
  3. Kiitos Nti R sekä MINÄ <3 Täällä mää oon ja kaipailen Erkkiä vieläkin!

    VastaaPoista
  4. Minäpäs vinkkaan Erkille.. :D

    VastaaPoista