torstai 7. maaliskuuta 2013

Edelleen elossa

ja edelleen onnellinen!

Töissä ollut hirveetä hässäkkää ja oon ollut helvetin rasittunut henkisesti. Niin että se on vienyt voimat ja olen pilkkinyt joka ilta
sohvalla ja miettinyt että joko kehtaa mennä unille.

Nyt on tavattu sekä Keijon porukat että mun. Kaikki tykkää kaikista tai ainakin on joka tapaamisesta jäänyt hyvä ja lämmin olo.


Tää on taas tämmönen pikapäivitys työaikana, kahvitauolla.

Mulla alkaa miniloma joka tarkottaa sitä että pian saan pistää pillit pussiin, painua himaan sanoo kissoille moikat ja suuntaan terminaaliin ja sitä kautta Tukhomaan Keijon kanssa.
Eniten ootan sitä hetkeä kun päästään hyttiin. Revin vaatteet veks ja menen päiväunille. Kyllä, se on mun haaveena :D
Sen jälkeen alkaa laatuaika ja rrrrromanttinen rrrristeily!

Ihanaa päivänjatkoa ja kivaa viikonloppua murustit! Mä en oo unohtanut teitä ja toivottavasti tekään ette mua.

*Miss Nutcase*


Ps. Venla, aurinkoa päivääsi :)

2 kommenttia: