maanantai 2. kesäkuuta 2014

Väsyttää

Väsyttää niin maan perkeleesti! Ensin mä ajattelin että se johtuu uudesta duunista ja kaikkeen siihen tietoon ja ihmisiin mitä ja ketä pitää oppia, mut sit mä ajattelin et oonhan mä tota verenpainettakin jo pidempään mittaillut ja keskiarvo siinä on parin kuukauden ajan ollut 145/100. Ja kerran päiväunien jälkeen mittasin taas paineita niin pulssikin huiteli siellä lähellä sataa. Hmm. Ei ehkä ihan normaalia. Joten viime viikolla kävin lääkärissä ja tänään labrassa. Verta ne otti ja sydänfilmin. Mä veikkaan et kilpirauhanen reistailee. Tai sit mussa on muuten vaan vikaa. Pitäis varata aika vielä tulosten kuulemiseen mutten mä nyt jaksa.

Väsymyksestä huolimatta raahauduin tänään töiden jälkeen salille ja huomenna tuskin kävelen. Teki hyvällä tavalla pahaa.
Josko kokeilis huomenna rääkätä yläkroppaa sit kans.

Töissä on edelleen ihan huippua eikä vieläkään kaduta tää päätös minkä tein. Työ on mieleistä, työkamut vieläkin ihan huippuja enkä mä työsuhde-eduistakaan valita. Kesäloma toki ois kiva mut kaikkee ei voi saada. Onneks on vapaat viikonloput ja piiitkät valoisat illat jolloin mennä jo ysiltä nukkumaan kun väsyttää :D 

Keijo-Petterin kanssa menee hyvin, vielä kun sen sais ylipuhuttua et saatais mut raskaaksi. Juuh, molemmat haluaa sen lapsen. Mä nyt ja Petteri vuoden päästä. EEEEEEEiiiiiii. Mä oon jo nyt ihan tarpeeks vanha eikä sekään enää nuorru. Saatana.
Mut asia on ilmoilla ja taas tolkutan itelleni - älä painosta!

Nyt mä uppoudun hetkeks Nikon, Sofian, Susannan, Heikin ja muiden tavalliseen elämään. Moon niin koukussa tähän sarjaan. Hävettää ihan.

2 kommenttia:

  1. Ihanaa, että sulla on töissä ihanaa :). Tai niin ihanaa kun töissä voi olla ;). Mutta siis ihan tosi siistiä että toi sun päätös tuntuu hyvältä ja elämä on siltä osin mallillaan. Kyllä se jees työpaikka vaan merkkaa niin tosi paljon, kun siellä joutuu kuitenkin olemaan ison osan valveillaoloajasta. Ja raskautusmisyritysasialle peukut :) - mutta tosiaan, miehen painostaminen ei varmaan auta asiaa ;).

    Nti Roskis

    VastaaPoista
  2. Ja neiti tuossa yllä ehti viedäkin sanat suustani! :) Tosi jees! :)

    VastaaPoista