sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Loma loppui

Nyyh, ihan liian nopeesti meni tää kaks viikkoa. Jos vaan rahatilanne sallii niin voisin loppukesästä pitää palkatonta vielä hetken.

Samin kanssa käytiin perjantaina Emäsalossa ajelulla ja sen jälkeen taas sen luo ottaa parit :D Se lupas viedä mut sen porukoiden mökille tässä joku viikonloppu, ihan huippua. Mä rakastan mökkeilyä.
Ei tosiaan seurustella tai mitään. Ihan kavereina mennään, tää käytiin perjantaina läpi. Sen kanssa on tosi mukava olla ja esim perjantaina katottiin leffaa yhessä sohvalla maaten. Mikäs sen parempaa kun kölliä toisen vieressä. Saa sitä ihokontaktiakin mitä mä aina kaipaan :)

Mä oon jopa urheillut. Su-pe joka päivä joko tunnin lenkillä tai salilla. Ihana fiilis!
Lauantain ja tän päivän pidän vapaata ja huomenna duunin jälkeen taas salille.

Eilen kävin muuten mustikassa! Hitto et niitä oli paljon ja ne oli isoja. Pakko päästä parin päivän sisään uudestaan niin saan pakkasen täyteen.
Ja yks tuttu sano et hänen luota voi käydä hakees musta- ja punaviinimarjoja niin paljon ku jaksaa kerätä. Ja kohta pääsee myös sienimettälle. Jei, ilmasta ruokaa :D

Pää on tyhjä eikä oikeestaan oo mitään asiaa. Pakko oli vaan tulla jotain höpöttään koska jos menee liian pitkään niin tulee writer's block :D

No mut kohta mä lähden äitille syömään, mitäs teille muille kuuluu?

4 kommenttia:

  1. Tosi mahtava homma jos sait tosta Samista nyt kivan uuden kaverin :) Se on aina huippua kun kohtaa jonkun jonka kanssa synkkaa vaikka sitten just ystävämielellä jos ei muuten.

    Mullakin on pää tyhjä, eikä mitään asiaa :D Mutta ilmoitinpa nyt täten että oon ainakin hengissä!

    VastaaPoista
  2. Ja kaveruus senkun jatkuu :)

    Kesällä taitaa kaikilla olla vähän enemmän elämää että nää blogin päivittelyt jää vähemmälle. Ja hyvä niin, kesästä pitääkin nauttia muualla kun koneen ääressä!
    Ihanaa kun kävit moikkaamassa ♥

    VastaaPoista
  3. Heh, ei mullakaan mitään asiaa, niinku blogista näkyy :). Mutta täällä ollaan ja lueskellaan :).

    Nti Roskis

    VastaaPoista
  4. Kesällä (onhan vielä kesä, onhan?) on kaikilla vähän muuta menoo kun koneella notkuminen :)

    Mä en oo jaksanu kirjotella enkä kommentoida. Nyt täytyy ryhdistäytyä :D

    VastaaPoista