torstai 4. elokuuta 2011

Oltiin eilen Koon muksun (mun toinen kummityttö) synttärijuhlissa ja kuten aina, muksut viiletti kimpassa puistoon, äijät röhnötti telkkarin edessä ja me naikkoset pidettiin omat bileet takapihalla. Liikaa kahvia, karkkia ja kakkua. Meni vähän maha sekasin :D
Naurettiin mimmien kaa vedet silmissä, vähän itkettiinkin, kulmakarvat tuli nypittyä ja miekkailtiin raparperin varsilla. No ne vaan oli täydellisiä valomiekkoja äänitehostein. Wuuum.
Joo, eli normi meininkii. Teki hyvää kuten rakkaiden ihmisten seura aina.

Nappasin Systerin Pätkän mukaani ja tultiin mun luo. Ilta meni kivasti ja nyt se tossa kattoo jotain lastenleffaa. Myöhemmin lähetään käymään Hesessä (tervellistä totta tosiaan) syömässä ja kaupan kautta sit kotiin. Systeri tulee hakeen Pätkän ja heittää mut samalla mun entiseen duuniin.

Käyn moikkaas ex-työkamuja ja ostan halvalla ex-työkamulta puhelimen. Vanha sano ittensä irti. Tuli muuten eilen taas kutsu niiden mökkikinkereihin syksyllä. Jei. Tuntuu hyvältä et mut kutsutaan mukaan :)

Myyn* kanssa ois tänään myös tarkotus lähtee metsästämään mustikoita. Toivottavasti saadaan ees jonkunnäkönen sato.
Ja koska valittaminen on kivaa niin sanotaan vielä se et mun pää ei käänny. Nukuin sen kolme tuntia minkä nukuin, niin jossain ihme asennossa ja pään kääntäminen sattuu ja se kipu vetää tonne vasempaan käteen ranteeseen asti. Great :(

ps. Oonko mä koskaan sanonut et mä vihaan mun duunia?

*Myy = entinen Mee. Sopii ko. ihmiselle toi nimi paremmin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti